Kezdőoldal » Szórakozás » Filmek, sorozatok » Mit kell tudni a Simpson...

Mit kell tudni a Simpson családról?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

El szeretném kezdeni a Simpson családot nézni.

De nem nagyon tudok sok mindent a sorozatról.


Ezek lennének hozzátok a kérdéseim:


Kik szokták nézni?

Kik a kedvenc karakteretek?

Mi a véleményetek róla?

Milyen sorozatoknál jobbak?

Mik a kedvenc részetek?

Érdemes-e végignézni az összes részt?


A következő kérdés tudom, hogy egy kicsit értelmetlenül hangzik.

Hogyan tudnám végignézni az összes részt?


Mivel diák vagyok (iskolába járok, de furcsa) nincs sok időm, és ha beteg vagyok mint most akkor se tudom végignézni.

Mert én nem úgy szeretném megnézni, hogy mindennap 1 vagy 2 rész, hanem naponta 1-2 évad.

Szóval szerintetek is nyári szünetben lenne érdemes elkezdenem a sorozatot nézni?


Válaszotokat előre köszönöm! :)



2019. márc. 27. 10:37
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

1 rész az 20 perc, az epizódok száma változó, 15-20 körül van.


Remek sorozat szerintem. Egy ilyen igazi családi sorozat, amin elvan a gyerek és a felnőtt is. Sok tanárom is nézte. Nekem kedvencem Homer, de van aki Bartot, Lisát vagy bárki mást szeret. A family guytól szerintem jobb. Ez sokkal letisztultabb, kevesebb benne a baromság, jobban valóságszerű. Viszont változatos és izgalmas, nem az a full sablon dolog. Párszor végig néztem már az egészet. Ha gondolod kezd el nyáron, úgy se sok van már addig.

2019. márc. 27. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
51%
Nyári szünetben inkább valami értelmeset csinálj. Bulizz, csajozz, palizz, strandolj, utazz, fesztiválozz, esetleg dolgozz. Sorozatoz nézni ráérsz máskor is
2019. márc. 27. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

#1 Köszönöm a válaszodat!


#2 Hát igen ebben is van valami de az szerintem rá ér jövőre (és nem halogatás képpen).

2019. márc. 27. 15:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu