Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A lövöldözős játékokban miért...

A lövöldözős játékokban miért tűnnek el mindig a megölt ellenségek holttestei?

Figyelt kérdés
Azt vettem észre, hogy az összes játékban ahol ellenségeket kell lelőni (GTA, zombis, katonás, akármi) ha elmozdulsz a holttestek mellől (vagy csak ha egyszerűen sok ellenséget ölsz meg) akkor a holttestek szépen eltűnnek. Ez nagyon zavaró, mert ezáltal csökken a játék realitása. Miért csinálják meg úgy a játékokat hogy elpárologjanak a holttestek?

2018. márc. 20. 16:33
 1/5 anonim ***** válasza:
Többet kéne feldolgozni elrgó kevesebb FPS. Illetve sok ölés után átláthatatlan lesz(Van egy ilyen PayDay2es mód hogy megmaradjanak a hullák)
2018. márc. 20. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
90%
Feleslegesen pocsékolják a memóriát és a processzor-kapacitást. Nekem abszolút nem hiányoznak a hullahegyek, egyrészt mert nem a realitást hajszolom a játékokban, másrészt nem élvezem a halottak látványát.
2018. márc. 20. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

játék és platformfüggő is

egyik ok amit előttem leírtak, a memóriát és processzor kapacitást és nagyban felhasználja, túl sok holttest mellett már szaggatni kezdene a játék

erre is vezethető vissza amikor mondtam platformfüggő - régebbi konzolokon (PS2 era és előtte) ezért tűntek el a holttestek általában egyből, mai konzolokon is eltűnnek csak annyi idővel később hogy addigra már ne legyen zavaró

de persze attól is függ milyen játékról van szó, a resident evil 4-5-ben 'elolvadtak' például a zombik amire azt hiszem talán volt is valami in-game magyarázat talán hogy a parazita halála után a test nem volt képes megmaradni

2018. márc. 21. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Mert az nem zavarja a játèk realitását, hogy egyedül ölöd százára az ellenfeleket? ;)
2018. márc. 21. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Szerencsi Viktória válasza:

Játékfüggő.


Azokban a játékokban, ahol a "mészárlás" a lényeg, nyilván akkora erőforrás-igény lenne a végén, ami már veszélyeztetné a játék minőségét, illetve működését.


Vannak realisztikusabb játékok, ahol megmaradnak a hullák, de ezekben meg általában nem kell többszáz ellenséget halomra lődözni egy rövid kis pályaszakaszon.

Vannak olyanok is, (sandbox játékoknál gyakori) hogy amíg az adott környéken vagy, ott vannak a hullák, de ha elmész messzire, és esetleg jóval később visszatérsz, már nincsenek ott (vagy csak azok, akiknél van valami loot...)

2018. márc. 24. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!