Kezdőoldal » Szórakozás » Könyvek » Hogy tetszik a versem?

Hogy tetszik a versem?

Figyelt kérdés

Kicsit béna. Meg még kezdő vagyok. Úgy, hogy bocsánat, ha valakinek tönkre tettem a karácsony estéjét egy ilyen borzalommal. Ez az első költeményem, tehát, azt hiszem megbocsátható a bénázásom. Csak kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e folytatni az írogatást, vagy nem?


Más


Más lett a táj. A föld.

Más az a mosoly. Az öröm.

Mások az emberek. Puszta tévelyek.

Kószálnak az utcán. Céltalan életek.


Más az az arc. Ami néz.

Más az a könny. Az a vér.

Mások a szavak. A ben' tartottak.

Forró harag, Én szítottalak.


Más az az ősz. Gyászos erdő.

Más már az a szív. Ami téged hív.

Mások az emberek. Egyszerű életek.

Takarják a falevelek.



2012. dec. 25. 19:47
 1/9 anonim ***** válasza:
Szép!Nagyon ügyes vagy! :)
2012. dec. 25. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Kameko-san ***** válasza:
Ez gyönyörű! Folytasd az írást! (Egyszer komolyan összegyűjtöm az ide írt verseket, mert a fele tényleg csodálatos.)
2012. dec. 25. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
nagyon szép.
2012. dec. 25. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Na, jó. Karácsonyi csoda történt. :)

Köszönöm nektek a válaszokat! Eddig a testvéremnek mutattam meg, de azt hittem elfogultan mondja csak, hogy jó. Ezek szerint nem. Köszönöm, ha jön még, akár negatív kritika, várom örömmel!

2012. dec. 25. 22:32
 5/9 A kérdező kommentje:

Kameko, ha a fele is valami elképesztő, a másik fele legalább belekóstolhatott ebbe. S ezért imádom ezt az oldalt, mert mindenki függetlenül tud véleményt mondani. :)


Egyébként már látom is magam előtt: Elveszett művészek gyűjteménye... vagy valami ilyesmi cím kéne. :D

2012. dec. 25. 22:35
 6/9 anonim ***** válasza:
ez fantasztikus! nagyon eltudnám képzelni egy könyv/regény bevezető versének! nagyon jó lett ;)
2012. dec. 27. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 Kameko-san ***** válasza: