Kezdőoldal » Szórakozás » Sztárok, bulvár » Miért lesz mindenki egyből...

Miért lesz mindenki egyből "hirdető tábla", aki csak megjelenik a social médiában?

Figyelt kérdés
Például görgetem az Instagramot és folyton azt látom, hogy a Kárpáti Rebeka arckrémekkel meg dezodorokkal pózol. (De ő csak egy példa) és nem értem, hogy egy modellnek, aki színészkedett is nemrég, mi szüksége van erre. Vagy ilyen sokat fizetnek?

2019. okt. 10. 13:40
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Az Instagram a legjobb felület a reklámozásra, ott szinte egybeolvad a tartalom és a termékmegjelenítés. Nem zavarja meg a posztokat 1-1 reklám, mert maga a poszt is már reklám. Az influercer-marketing pedig fel van pörgetve, sok lány pedig odáig van azért, hogy belőle is híres, felkapott, népszerű ember lehet, ha egy márka bábjává válik, és még pénzt is kap érte. Itt bárki szerencsét próbálhat és szinte mindenkivel el lehet adni egy terméket, így az egész egy nagy hirdetőtáblává válik. A felmérések is ezt mutatják, mert a mai gyerekek negyede influencer akar lenni ha felnő, az eddigi más divatszakmák (celeb, műsorvezető, modell, egyéb médiaszereplő) helyett.
2019. okt. 10. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

azért ilyen vonzó ez, mert egy sokkal toleránsabb, liberálisabb a társadalmunk. a legtöbben már nem is akarják esetleg a nemtetszésüket kifejezni valami iránt, amivel szemben korábban azért többen is felemelték a hangukat.


az influencerkedés csak az egyik leglazább tevékenység, ott ténylegesen nincs már semmiféle ellenvélemény, de például az, hogy egy csaj aranyásó, esetleg luxusk_rva, az is sokkal elfogadottabb...

2019. okt. 10. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Én szerencsés vagyok, nekem nem jönnek ilyen tartalmak szemben.

De ez lehet azért van, mert nem követek ilyen olcsó ingyenélő riherongyokat, csak értelmes hírességeket, akiknek meg nincs szükségük arra hogy cirkuszi majmot csináljanak magukból 10 Ft-ért.

2019. okt. 10. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Vagy már észre sem veszed, hogy hol a határ a szponzoráció és a saját kontent között, annyira bele van simulva a reklám a fényképbe. Nem kell az arcodba nyomni meg a kép központi témájává tenni, elég ha csak ott van rajta, esetleg még egy utalás is történik rá. Egy viselt ruha esetén lehet csak a tagekből látod, hogy reklám.
2019. okt. 10. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!