Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Basszus vagy elektromos...

Basszus vagy elektromos gitárt válasszak?

Figyelt kérdés

Ami azt illeti még nem játszottam semmilyen gitáron szóval teljesen első dolog és amatőr vagyok.

Sokan mondják vegyek klasszikusat meg nem jó ezek elsőnek de igaziból ez a 2 zenei stílus és hangzás vonzz, olyan zenét meg nem akarok játszani amit nem szeretek csak hogy megtanuljak gitározni.

Szóval ha ezek között kéne választanom melyiken jobb esetleg könnyebb megtanulni? Hosszabb távon melyik tudás jobb? Nagy különbség van a kettő között vagy aki tud az egyiken játszani az a másikon is?

Gitárok között is gondolom van különbség nem? Van valami tipp amin sok múlik esetleg a kiegészítők?

Esetleg amit egy kezdőnek így el lehetne mondani azt elmondhatjátok mert igaziból érdekel a profibbak véleménye :)



2019. aug. 30. 20:56
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Meg az alapvető karbantartása szerelése is érdekelne. Egy ismerősömnek van (miatta tetszett meg a dolog) és ő mondta elég nehéz behangolni mert sokszor hamis vagy ha lefog egy hangot akkor hamis stb. Ezekről is érdekelnének dolgok. (bocsi a sok kérdésért csak kezdő vagyok és kicsit képbe szeretnék kerülni)
2019. aug. 30. 21:10
 2/12 anonim ***** válasza:
Szia! Ne az alapján döntsd el, hogy melyiken szeretnél játszani, hogy melyiken könnyebb megtanulni. Hanem az alapján, hogy neked melyik tetszik jobban. Pl. hangzásban. Amúgy sztem basszusgitározni könnyebb megtanulni egy alapfokon, mint elektromos gitáron. Ha magas szinten akarod űzni, akkor mind a kettő nehéz. Karbantartásban sztem nem sok különbség van. Talán csak annyi, hogy basszgitárra drágábbak a húrok, viszont nem kell olyan sűrűn cserélni rajta. Sőt a basszgitár húrokat ki is lehet főzni.
2019. aug. 30. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza: