Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Milyen gitárt válasszak...

Milyen gitárt válasszak kezdőként?

Figyelt kérdés

Abszolút kezdő vagyok, olyan még sosem fogtam gitárt szinten, magamtól szeretnék megtanulni itthon. Zeneelméletben otthon vagyok, tíz éve hegedülök, illetve zongorán is játszom. Kezdőknek a klasszikus gitárokat ajánlják, de nekem jobban tetszik az akkusztikus, fémhúros hangja. Ajánlanátok, hogy így inkább egy ilyenen kezdjek neki, vagy maradjak a nejlon húrosoknál?


Illetve, ha konkrét márkát, vagy típust tudnátok ajánlani, annak is nagyon örülnék. Nektek mi vált be?


Köszönöm a válaszokat, előre is!😊



2021. márc. 25. 14:58
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Kezdhetsz akár elektromoson is. Nagy idiótaság ez a "klasszikusonkellkezdeni" hülyeség. Egyátalán milyen zenét akarsz játszani?
2021. márc. 25. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Mojjo ***** válasza:
100%
+1 szavazat arra, hogy a világ legböszmébb idiótasága ez a "kezdőknek klasszikus gitárt" dolog. Olyan gitáron kezdj, aminek tetszik a hangja, illetve ami jól passzol az általad játszani kívánt zenéhez.
2021. márc. 25. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Cort AD810 teljesen jó.
2021. márc. 25. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Foglaljuk össze a fentieket:

https://www.youtube.com/user/gitaroznijo


[link]


[link]


Legolcsóbb kezdés egy akusztikus hangszer. Nem kell más hozzá, csak maga a gitár és egy pengető.


Ez egy teljesen vállalható "elsőgitár": [link]

2021. márc. 26. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! Nagyon megtetszett az általatok is ajánlott Cort AD810. Utánna nézve több helyen láttam ahol árulják a gitárt, hogy valahol merbau, valahol pedig rózsafa a fogólap és a híd alapanyaga. Van különbség? Ha igen, miben nyilvánul meg?
2021. ápr. 13. 23:01
 6/9 Mojjo ***** válasza:
100%