Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Honnan tudhatom hogy alkalmas...

Honnan tudhatom hogy alkalmas vagyok rá? Hogyan kezdjek neki?

Figyelt kérdés
Régi vágyam hogy sikeres rapper legyek nagyjából elfogadható a hangom. Viszont nagyon kezdő vagyok le van töltve az fl stúdió de csak valamit szórakoztam rajta nagyon kezdő vagyok nem nagyon értek hozzá se az auto tune-t nem találtam, sem az effekteket.

jan. 24. 23:03
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Szia.

Szerinrem mindenképp először sound cloudra töltsd fel a zenéid.

Ha esetleg vevő vagy szövegírásra, nálam jó partnerre találsz.

Én dalszöveg író szeretnék lenni, egyeztethetnék a kellemest a hasznossal:)

jan. 24. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Nézz tutorial videókat, ahogy az eddigi 2 kérdésednél is javasoltuk.
jan. 25. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
#2 azt nem fog, inkább kiír majd egy új kérdést. :)
jan. 25. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Salx Narval ***** válasza:
100%
Talán járj zeneiskolába és jelentkezz zenei producer képzésre. Ha viszont csak bohóckodni akarsz akkor ott karaoke, v mások utánzása. A híresebb rapperek színművészeti egyetemre is jártak ha esetleg döntés előtt állnál. Isten adta tehetsége keveseknek van, nekünk halandóknak küzdenünk kell a céljaink eléréséért.:D
jan. 25. 04:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
2# ne már xd nincsenek jó tutorial videók linkelj be egyet
jan. 25. 05:54
 6/8 anonim ***** válasza:
#5 [link]
jan. 25. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudhatod előre, hogy jó vagy-e benne. Valószínűleg még nem is vagy jó benne, ha eddig nem csináltad, nem próbáltad, nem tanultad.


Jóvá válni valamiben egy fejlődési út eredménye. Tanulsz róla, gyakorlod, kijavítod a hibákat és ezek miatt fejlődsz benne. Ha kellően sokáig ismétled ezeket, akkor egy idő után majd jóvá fogsz válni.