Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Elektromos gitárhoz milyen...

Elektromos gitárhoz milyen erősítőt ajánlanátok? Részletek lent.

Figyelt kérdés

Van egy C.Giant elektromos gitárom,(kezdő vagyok), be kell szerezzek egy erősítőt hozzá. Folk, black, viking, power, heavy metalt szeretnék játszani/tanulni rajta(az alapok után). Tudom ez a gitár nem egészen felel meg erre a célra, de tanulni tökéletes nekem.


Azt szeretném tudni, hogy ezekhez a műfajokhoz mire van még szükség, hogy az erősítő és egy pedál esetleg kompenzálja a gitár "hiányosságait" hangzásban, ha ilyen lehetséges egyáltalán.


Előre is köszi a normális válaszokat!

21 éves srác Erdélyből.



2016. okt. 11. 15:11
1 2 3
 1/22 anonim válasza:
Olyan erősítőt keress metálra amin hatalmas a torzítás, a Peavey és a Randall ilyen az olcsóbbak közül, a drágábbak közül meg az Engl és a Mesa ami erre ajánlott
2016. okt. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:

Bár én nem használok ilyen higain cuccokat, szerintem olcsón (a gitár értékéhez viszonyított áron) nem nagyon találsz igazán élvezhető erősítőt, de talán kezdetben nem is nélkülözhetetlen.

A helyedben vennék egy ilyet: [link] Ha íbéjezel, egy ezres körül megkapod, kell hozzá egy jó füles, számítógép, bármilyen hangot ki tudsz keverni, ha akarod, olyan hangerőn gyakorolsz, hogy leszakad a fejed, miközben nem kergeted őrületbe a környéken élőket. Kezdésnek mindenképp praktikus, de később is, ha már esetleg van erősítőd, de nem akarsz másokat zavarni.

2016. okt. 11. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 Gipsz Jakab24 ***** válasza:
Én azt javaslom mivel most kezded és csak otthon gyakorolsz vegyél egy multieffektet.Abban vannak előre beállított hangzások is.Biztos találsz hasonlót az ízlésedhez.Persze tudsz majd te is kikeverni hangzásokat ha már jobban értesz hozzá.Abba be tudsz dugni fejhallgatót, de jó minőségű kell.Multiból digitechet ajánlom.Olcsó, jó és egyszerű beállítani.Dob is van benne.Gyakorlásnál sokat segít.