Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Szerelem » Lányok akiknek tetszik egy...

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lányok akiknek tetszik egy fiú! Ti mit vártok el tőle hogy oda menjen hozzátok. és mit mondjon?

Figyelt kérdés

mit várnátok tőle úgy őszintén?Hogyan ismerkedjen milyen kérdésekkel stb SZERINTETEK miről lehetne beszélni


(nem,nem ennyire amatőr vagyok csak érdekelne hogy lány oldalról mi a vélemény)


2015. okt. 6. 20:28
 1/3 anonim válasza:
Hát.. ha odajön hozzám ne legyen nyali-fali.. bár egy-két bók elmegy.. kérdezzen a napomról.. és hozzon fel érdekes/vicces témákat :D
2015. okt. 6. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

ha elkezd bókolni akkor az egyértelmű felszedési szándék.

viszont elronthatod azzal hogy ha olyanra bókolsz amit ő megvet - akkor rosszul esik neki hogy nem is ismered őt.

szerintem a legjobb ha elkezdesz kérdezősködni, és ha megkérdezi mi ez a nagy érdeklődés akkor megmondod hogy tetszik neked és szeretnél közelebb kerülni.

én ezt értékelném inkább.

ha elutasítást kapsz akkor vedd büszkén, mert kevés férfi képes erre a fokú egyenességre.

a legtöbben kerülgetik a nőt mint a macska a forró kását, az ilyeneket gyávának tartottam mindig is.

2015. okt. 6. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
én szeretem ha kérdez rólam(mert azt nem szoktak)de magáról is bőven beszél h megismerhessem jobban ,kedvesen illedelmesen figyel és végighallgat és nyíltan,őszintén beszél/válaszol
2015. okt. 6. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu