Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Teleszkópot szeretne a kislány...

Famonic kérdése:

Teleszkópot szeretne a kislányom de milyet vegyek neki?

Figyelt kérdés

Fogalmam nincs a kínálatról, abszolult kezdő vagyok a témában, tudom hogy van léteik és ennyi!

Tudnátok segíteni hogy milyet érdemes venni? Mit kell nézni mire kell figyelni?

A kislányom 8 éves tehát nem szeretnék nagyon elszállni anyagilag olyan 10,000ft-körül érdekelne!

Találtam 1-2 a neten de mint témához nem értő anyuka vagyok, igy csak nézeget őket!

köszönöm a válaszokat remélem tudtok segíteni!


2010. nov. 22. 09:22
 1/8 anonim ***** válasza:

Gondolom, csillagász teleszkópra vagy valami ilyesmire gondoltál, nem arra, amit az első írt.


Ezen a honlapon drágábbak vannak, innen akkor érdemesebb venni, ha ez nem csak múló szeszély a kislánynál.

[link]


Ez inkább kezdőknek való:

[link]


[link]

2010. nov. 22. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Nyilván egy 8 éves gyermeknek még nem érdemes túl komoly felszerelést venni. Viszont véleményem szerint a legolcsóbb alapkategóriával sem érdemes foglalkozni. Mert az tapasztalataim szerint nem ad nagy élményt, és hamar elmúlik az érdeklődése. Én a 10e ft körüli kategóriát választanám (esetleg 13-14ezres,...). Nyilván a bolygókat nem fogjuk ezekkel látni, viszont a hold távcsöves látványa is elég nagy élmény (még nekem is az volt, felnőtt fejjel, amikor egy ilyennel vizsgáltam a hold krátereit, a napos és árnyékos oldal közötti átmenetet, stb...)
2010. nov. 22. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ha nem nagy terhelés számotokra, akkor látogassatok meg egy bemutató csillagvizsgálót! Így távcsövet sem kell feltétlenül venni elsőre, de jó minőségű műszerbe nézhet a lányka, és szakemberek mesélnek a látottakról.

Pl. Budapesten a 3. kerületben van egy ilyen hely, ahol minden héten tartanak bemutatókat. Esetleg lehet szakkörbe járatni, és ha komoly az érdeklődése az úgyis hamar kiderül:)