Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Bevállaljam a stoppolást?

Bevállaljam a stoppolást?

Figyelt kérdés

Eljöttem a "párommal" Ausztriába. Ő haladó én kezdő vagyok, és egyáltalán nem akart segíteni. Most itt ülök a szálláson, de nem akarok még majd' egy hetet így ülni.(kérdés, hogy hazahozna-e egyáltalán..)

Stoppolva vajon hazajutnék, vagy soha többet nem látnám az otthont?

23L


2013. febr. 17. 12:02
 1/8 anonim ***** válasza:
Szerintem először inkább szerezz pénzt nem drága egy vonat vagy buszjegy Magyarországig. Miért akarsz hazamenni? (Én is Ausztriából írok.)
2013. febr. 17. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Azért mert a páromnak nincs türelme hozzám, nem segít semmit, csak hülyének néz, hogy nem tudom meg, és nem érti meg, hogy a fekete pályán nem is fogom tudni gyakorolni, mert örülök ha épségben lejutok róla. De az is baja, hogy mindig várni kell rám, így még jobban hátráltat.

Tegnap is ugyanez volt. Most vagyok 5xre pályán összesen életemben. Tegnap felmentünk a legnagyobb pályára. Túl sokminden volt ami zavart, de ahelyett, hogy segített volna, csak kiabált. Én is kiabáltam, de én már azért voltam ideges, mert semmit se tudtam, és egy cseppnyi segítséget nem kaptam. Zavart az, hogy köd volt, zavart a szemüveg (soha nem hordtam szemüveget és azt szoktam meg, hogy látom a lábamat, de szemüvegbe meg ugyebár nem látom), zavart a szél+hóesés, az, hogy buckás a pálya, és hogy egyből fekete pályán vagyunk.

De az se volt jó érzés, hogy ő már haladt egy csomót, és megáll, és bámul, és vár. Tisztára idegesített, hogy úgy nézett, hogy majd' kiesett a szeme. Amikor előrement és nem láttam, érdekes módon tök jól tudtam haladni.