Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Miért nem humánusak a Mávnál...

Miért nem humánusak a Mávnál ha valami problémád van?

Figyelt kérdés

Tegnap neten vásároltam jegyet automata kiváltással.Az oldal újra töltödött igy az 50 % kedvezmény ki törlödött.Amikor kiváltottam vettem észre hogy a jegy teljesáru.( Még tegnap este jöttem is haza !!!)A jegyvizsgáló lekezelte mondtam neki hogy van érvényes diákom de ez történt azt mondja tök korekt menjek az ügyfélszolgálatra.Nyugatiba is mondja au infos korekt menjek keleti ügyfélszolgálat.

És most jön a poén milyen tökéletlenek ülnek ott.

Ügyfélszolgálaton állok várom a soromat jön be a szöke p..csa ( érzéseim mindig beválnak!!)valami sugalotta hogy nincs rendbe.Igy is volt.Köszönök mondom neki mi történt nem e tudnának segiteni.A rögtönzö válasza az volt hogy : ŐK JEGYET NEM ÁRULNAK CSAK A JEGYPÉNZTÁRBA!!!Még egyszer el mondom megint mondja mait az előbb.Már nem is azért voltam dühüs hogy nem segit ha nem hogy mekkora tu..k hogy nem is a kérdésemre válaszol.

Amugy azt vártam volna hogy egy oda vissza bélyegzőt rá nyom.Mert 100% tudom hogy megoldható lett volna igy!!!



2013. jún. 16. 17:28
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ne haragudj, de amikor fizettél nem vetted észre, hogy kétszer annyit fizetsz? Vagy nem érdekelt mennyit fizetsz? Mert az még oké, hogy véletlen átállítódott meg ilyesmi, de fizetésnél(én kártyával szoktam mávnál) még a bank is rákérdez, hogy helyes-e az összeg...
2013. jún. 16. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
nem mert másodjára már nem figyeltem mert gondolja az ember ugy marad meg sietnem is kelett a vonathoz
2013. jún. 16. 18:34
 3/12 anonim válasza:
Az ilyen munkákra nem épp az illető viselkedése alapján döntik el, hogy felveszik-e. Sajnos.
2013. jún. 16. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Üdv. Kelet-Európában :D
2013. jún. 16. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

"Mert 100% tudom hogy megoldható lett volna igy!!!"


Rosszul tudod, nem oldható meg így. Eseti kedvezmények esetén rendezvényi bélyegzővel szokták ezt a megoldást csinálni, de nem utastévedéses esetekben. De ezen esetekben sem oda-vissza bélyegzőt használnak, hanem rendezvény bélyegzőt. Az oda-vissza bélyegző két egyúti menetjegy formájában kiszolgáltatott menettérti jegy esetén kell, és a visszautazás során mindkét jegyet be kell mutatni. Nos, neked nem lenne csak 1 jegyed ugyebár. Így ez semmiképp nem megoldás.


Viszont semmi nincs veszve!

Írsz egy utasészrevételt (nem írom, hogy panaszt, hiszen nem panaszkodni szeretnél) leírod, hogy mi történt, tapasztalatlan utazó vagy, kipróbáltad és elégedett voltál az internetes jegyváltással, de tévesen 100%-os jegyet vettél a diák helyett. Nagy érvágás számodra, hogy duplán fizettél, és mivel tudod igazolni, hogy diák vagy (küldd mellé a diák mindkét oldalát fénymásolva, email esetén szkennelve) szeretnéd a túlfizetett összeget visszakapni.


Ezt szépen fogalmazd meg, küldd el a MÁV-Startnak a mellékletekkel együtt.


Legjobb ha postai levélben küldöd, mert ilyen esetekben az eredeti menetjegyet el szokták kérni.

Eddig akárhány ilyen esettel találkoztam, vásárlási utalványban visszatérítették a túlfizetett összeg 100 ft-okra felkerekített összegét.


Egy utaspanaszokkal is foglalkozó MÁV-os :)

2013. jún. 17. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Utolsó: ha ez így van akkor az enyhén szólva kiskapu!

Tehát utazik valaki 100% jeggyel mert nem jogosult kedvezményre, aztán egy ismerős diákkal jóváíratja a felét?

Miután a jegyek nem névre szólóak ezt megteheti. Valószínű egynél többször ezt nem fogja tudni, de hát akkor is fura, ha ez tényleg így megy.

2013. jún. 17. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Ezek egyedi méltányossági esetek.

Elviekben adhat okot visszaélésre, gyakorlatilag elég kicsi az ilyen esetek száma, és hamar kibukna, ha valaki többször próbálkozik.

Ugyanígy járt egy kedves utas, aki minden alkalommal visszaváltotta a kezeletlen jegyét leszállás után. Aztán egyszer valami oknál fogva nem váltották vissza a jegyét. Erről utaspanaszt írt. Utánanéztek, 1 hónap alatt majdnem 20 visszaváltási ügye volt. Mindig egy adott vonat érkezése után. Késő este...

Gondolhatod, hogy nem méltányolták a panaszát. Bizonylattal igazolható volt, hogy megélhetési szinten váltja vissza a leutazott, de nem érvényesített jegyét.

2013. jún. 17. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Persze, egyedi. De ha mindenki csak egyszer próbálja meg az is rengeteg :)
2013. jún. 17. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Sziasztok


5-ös válaszadónak utaspanaszokkal is foglalkozó MÁV-osnak üzenem hogy vannak kis kapuk.Örök 90% os jegy nyugdijaskarikával és erre két megoldás is van :)) ugyan ugy van létezett volna a bélyegző is.De itt leginkább a problémámra a válasz volt hülyeség amiért fel boszantottak.


6-os válaszadónak


Tehát utazik valaki 100% jeggyel mert nem jogosult kedvezményre, aztán egy ismerős diákkal jóváíratja a felét?

Azért korekt voltam mert azonnal jeleztem Sőt ha kelett volna még a banki részét is meg mutatom hogy sajátom a jegy.

Viszont nem jól fogalmaztál "egy ismerős diákkal" ezt hogy lehet megoldani?

2013. jún. 18. 13:43
 10/12 anonim ***** válasza:
Nem névre szól a jegy. Hogyne lehetne megoldani? Apuka csak teljes árú jeggyel utazhat. Megveszi, leutazza. Aztán írnak panaszt és csatolják a gyerek diákigazolványát. Tök ugyanúgy mint a te esetedben ajánlotta itt a MÁV-os válaszoló. Hiszen a te teljes árú jegyeddel se volt kötelező neked utaznod. Én elhiszem, hogy te jóhiszemű voltál. Csak azt mondom, hogy akár trükközhettél is volna, a máv szempontjából nem fog látszani, hogy mi az igazság.
2013. jún. 18. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!