Kezdőoldal » Utazás » Előkészületek » Ebben az esetben mit lehet...

Ebben az esetben mit lehet tenni, illetve mire szamithatok?

Figyelt kérdés
Februar 12-re, egy éjszakara foglaltam tegnap szobat az Ibis hotel oldalan, Parizsba . Talaltam egy szamomra megfelelo szallodat, 67 euro egy éjszaka, ez egy netes tarifa,pre-paid, no change, no-cancel rate ( azaz, sem modositani, sem lemondani nem tudom, hiaba nem jelenek meg, akkor is levonjak a bankkartyamrol az osszeget), no, nem baj,az àra megfelel, sem modositani, sem lemondani nem fogom. Miutan megadtam minden szukséges személyes és banki adatot, klikkelek a " foglalas"-ra, és a megerosités helyett azt kaptam uzenetként: " sajnaljuk, a megadott idopontra nincs elérheto szoba, természetesen semmilyen banki tranzakcio nem kerul sorra ez esetben" Erdekes, mivel a foglalas elején voltak még elérheto szobak, de gondoltam biztos valaki elhappolta elolem az utolso darabokat.. Nem baj, keresunk egy masik Ibis hotelt. Talaltam is, ugyanaz a kornyék, ugyanaz az àr, ugyanazok a vasarlasi feltételek, tehat, pre-paiment, nem modosithato, nem visszavonhato.. Lefoglaltam, ott minden rendben ment, megkaptam a visszaigazolo emailt. Fél ora mulva jon egy ujabb email.. az elso hoteltol, a foglalas megerositésérol! Azonnal hivtam a szallodat, elmeséltem, hogy jartam az oldalukon, illetve azt, hogy a foglalas megerositése helyett jelezte a rendszer, hogy nincs mar szabad szoba arra az idopontra igy nem értem, hogy most mi is van.. A recepcios utanjart, és valoban, a nevem ott szerepel a listan, tehat tortént foglalas.. Most sem tudom, mi torténhetett, ugyanakkor baromira idegesit, mert mindkét szobaar nem lemondhato.. Azonnal irtam egy emailt a szalloda igazgatojanak ( aki persze csak hétfon tudja elolvasi) , melyben leirtam, hogy egy valoszinuleg informatikai hiba miatt a rendszer nekem sikertelen foglalàst jelzett, mig valojaban mukodott az nagyon is, és tudom, hogy ez egy pre-paid, non-refundable rate,de szeretném, ha torolnék a foglalasom, minekutana 1: két helyen egy idoben nem tudok lenni, 2: nem az én hibambol tortént, hogy kénytelen voltam egy masik szallodat keresni. Mit gondoltok, van esélyem, hogy torlik a foglalasom, vagy sajna valoban két kulonbozo hotel fog 67 eurot levonni a kartyamrol? Koszi a valaszokat elore is!
2011. dec. 11. 11:31
 1/4 anonim válasza:
Nem értek hozzá, de szerintem ez a főnök jóindulatán fog múlni. Ugyanis ha köti az ebet a karóhoz, hogy márpedig nem lemondható,akkor ki kell fizetned sajnos, ha pedig normális akkor elfogadja, h nem a te hibádból történt, és mivel ha jól olvastam, ugyanarról a hotelláncról van szó, ezért simán törölteti. Szurkolok, mert ez tényleg kellemetlen :(
2011. dec. 11. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Mila11 ***** válasza:

"természetesen semmilyen banki tranzakcio nem kerul sorra ez esetben"


azaz az első esetben nem terhelték a kártyádat ugye?

vagyis eddig van egy fizetett foglalásod a második hotelben

szerintem a hotel utólag nem tudja leemelni az összeget, azt a bank tehetné meg, aki viszont elvileg csupán a hotel kérésére nem teheti!

2011. dec. 11. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Koszi a valaszokat.. Hat, nem nyert.. Mindkét szalloda levette a szoba arat a kartyamrol.. Most " levelezek" a szallodaval, amig valami nem torténik :)
2011. dec. 13. 20:18
 4/4 turak91 válasza:
Milyen marhak!!
2011. dec. 29. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!