Kezdőoldal » Utazás » Észak-Amerika » Mennyi pénzből lehet legolcsób...

Mennyi pénzből lehet legolcsóbban kihozni egy new yorki nyaralást?

Figyelt kérdés
Nagyon szeretném megnézni a "nagy almát", de - mint ahogy a legtöbb embernek" nincs túl sok pénzem, főleg, hogy csak 18 éves diák vagyok. A padon, utcán alvás meg ilyenek nem gond. Igazából az utazás, vízum megszerzése, az ottani ételek ára stb. Ilyeneket szeretnék tudni. Esetleg, ha valaki volt már vagy tervezi, ő milyen tippeket tudna adni. Előre is köszi a válaszokat!

2012. ápr. 8. 13:01
 1/8 A kérdező kommentje:
lehetőleg repülővel szeretnék menni
2012. ápr. 8. 13:04
 2/8 anonim válasza:
74%

A repjegy: 150-200eFt

vízum: már nem kell, de helyette van egy 14 dolláros "utazási engedély"

A kaja borzasztó drága, pl 1kg kenyér 5-6 dolcsi, mondjuk napi25 dollárból ki tudsz jönni, ha igénytelenül spórolsz...

2012. ápr. 8. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
76%

Szia,

Én szerencsésnek mondhatom magam, mert nyáron a családommal kijutottam. Én szerveztem az egész nyaralást, szóval tudok neked is segíteni.


Vízum nem kell, csak ESTA.


Repjegy New Yorkba: 110.000-150.000 Ft

Mi nem csak New Yorkba voltunk, hanem a Nyugati parton is. Így lett 200.000 Ft a repjegy. De New Yorkba 130e-ért simán kapsz jegyet időben rendelve. Mi American Airlines-nál vettünk.


Kaja: Nagy szupermarketekben lehet kb itthoni árakon vásárolni. Szerintem a kaja egyeltalán nem drága. Sokszor vannak akciók pl egész csirkére. A hambi, hotdog Manhattanban is olyan 1,3- 2.


Tömegközlekedés az nem olcsó, de ha veszel heti jegyet akkor nem jársz olyan rosszul. 29$ és korlátlan alkalommal használhatod 7 napig.


Szállás: nem kell csövezned. Haználd a couchsurfing oldalt. Fiatalok nagyon sokan használják, tuti befogadnak téged is.


Van egy blogom a nyaralásról. Ha letekered a görgőt, ott ki tutod választani, hogy melyik város bejegyzéseit olvasd el. Ott van new York is.


[link]


Ha kérdésed van írhatsz privit is.