Kezdőoldal » Utazás » Európa » Mi a véleményetek erről az...

Mi a véleményetek erről az Aeroexpress reginonal légitársaságról?

Figyelt kérdés
Szerintem kezdetnek nem rossz. Ez legalább teljes egészében magyar. (csak kár, hogy nem magyar neve van) Ráadásul ez el is indult nem úgy mint azok a sólymok annak idején.
2023. ápr. 3. 20:34
 1/5 anonim ***** válasza:
De mit keresel a wizzairben?
2023. ápr. 4. 03:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Sok sikert de valami miatt azt hiszem h nem lesz hosszueletu
2023. ápr. 4. 03:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Én a Wizz Airt nem tartom magyarnak, mert az csak egy leányvállalat aminek magyar vezetősége van
2023. ápr. 4. 06:09
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Fogalmam sincs, meddig lehet lelkesedésből versenyezni a magyar és a román állam házikedvenceivel, melyek közül előbbi mögött masszív nemzetközi befektetési alapok is állnak, de szurkolok nekik és tőlük még jegyet is mernék venni, ellentétben a Blue Air romjain született román versenytársukkal.


Azon mondjuk jót vigyorogtam, hogy miért is nincs magyar neve a cégnek... bakker, Románia a fő piacuk, szerinted mekkora ötlet valami jó kis bozgor nevet adni a cégnek? Nem mellesleg Aeroexpress néven az 1920-as években létezett már magyar légitársaság és a tulajdonosok is igencsak elkötelezettek a repülés hagyományai iránt.

2023. ápr. 4. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
79%

Lelkes légiközlekedési szakemberek akik a névválasztással kalapot emelnek egy történelmi előd előtt. Egyelőre 1 darab kis Embraer gépük van ami Pestről Kolozsvárra jár, gondolom a Debrecen Marosvásárhely járatukat is ezzel repülik. Az a koncepció, hogy oda repülnek ahová nincs megfelelő autópálya infrastruktúra kiépítve. És arrafelé nincs. Ez volt az EU hivatkozási alapja is, amikor a Malév állami mentőövét nem engedélyezték, a Taromét meg igen. A Tarom ma is 97%-ban a román Közlekedési Minisztérium tulajdonában van. Azt mondja az EU, hogy nélküle sérülne a román állampolgárok már nem emléjszem milyen joga. De, hogy ez akapvetően pénzfüggő, mutatja a Blue Air csődje is.

Az Aeroexpressnek van még rgy hidroplánja is, újra akarják indítani a vízreleszállós légitaxizást Magyarországon.

Szóval azért figyeljünk az arányokra is. Légitársaság, légitársaság, de nem egy ligában játszik a nagyokkal. Egy 30 fős Embraer meg egy hidroplán.

Én drukkolok nekik de ebbe belelátni valami magyar újjászületést az azt mutatja, hogy a légiközlekedési iparág működésével igen kevéssé vagy tisztában

2023. ápr. 4. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!