Kezdőoldal » Utazás » Európa » Bécsből Canadába szerettem...

Bécsből Canadába szerettem volna utazni+2 fővel egy hónapra. Egy okostojás kiállított a sorból elvette a jegyünket és elment. A gép felszállása előtt közölte, hogy nem szállhatunk fel. A jegyeket összefirkálta visszaadta. Ezt hogy tehette meg?

Figyelt kérdés
Azt, hogy miért nem szállhatunk fel nem mondta meg csak gyanúsítgatott,majd nevetve elment. Az útiköltség 60. 000 + 420. 000 repülőjegy. Ez hogy lehet?A jegyeken biztosítás nem volt.Roppant kellemetlen helyzetbe hozott,de semmilyen magyarázatot nem adott és mindvégig a képembe röhögött mint egy hülye gyereknek. HOL LEHET PANASZT TENNI?NEM FOGOM TUDNI AZ ÜNNEPEKET EGYÜTT TÖLTENI A CSALÁDOM TÖBBI TAGJÁVAL, RÁADÁSUL ELÉG SOK PÉNZTŐL ELESTEM.
2011. dec. 10. 00:33
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
több információ kéne
2011. dec. 10. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Valoszinuleg nem repteri alkalmazott volt,mert ha az lett volna,mar nem dolgozna ott. Egy idegen ezt barmikor megteheti,ha oda adod neki a jegyedet. Valoszinuleg csak szorakozott. Miert adtad oda? Vagy mutatott valamilyen igazolast? Mert hivatalos szemelyek nem a kepedbe rohognek,hanem elmagyarazzak,hogy mi a gond. Tanulsag: Legkozelebb sose adod oda semmid nem hivatalos szemelynek,es ekkora ertekre kotsz mar biztositast(de ha csak ugy oda adtad valakinek,az se fedezne,hogy megnyugtassalak). Egyebkent sajnallak es valamilyen szinten megtudlak erteni,neha leblokkol az ember....
2011. dec. 10. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
ez így nagyon hihetetlenül hangzik..
2011. dec. 10. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Nem értem a sztoridat én sem. Nézd, ha tényleg így történt, akkor a légitársaságnál tegyél panaszt, bár bennem is az merült fel, hogy téged hülyére vettek. Ki kérte el a jegyedet, alkalmazott, vagy hogyan történt??
2011. dec. 10. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Becsület szavamra így történt.Tuti, hogy hivatalos személy volt mert a tükör mögül jött ki a tükör mögé ment vissza, majd amikor visszajött volt vele még egy személy és tuti, hogy alkalmazott volt mind a kettő. Telefonáltam ma reggel az ügyfélszolgálatra, mert azt mondták, hogy írjak egy levelet, mivel a jegy árát visszaadják. Rohadt jó, mert a 420.000 talán visszaadnak kb. 100.000-150.000 forintot. Hát ennek nem örülök. Szóval ma azt Ügyfélszolgálat értetlenül állnak a dolgok előtt. És hétfőn felhívnak. A törekvés azon van, hogy ne a jegyek árából fizessenek vissza hanem ünnepek előtt adjanak 3 jegyet amivel utazhatok. Nem keveset jártam a dolgok után, hogy összehozzam az utazást. Ha nem adnak új jegyet a lehető legmagasabb helyen fogok panaszt tenni az biztos, főleg ha nem fogok tudni elutazni. Sajnos a két nagyon okos kínai nem adott magáról semmilyen azonosítót nevet...stb) meg ilyesmi, de láttam, hogy a nyakában ott lóg a fényképes igazolvány vagy valami ilyesmi. Lesz ennek még következménye. Nem fogom annyiba hagyni. Benne lesznek a Hírekben és az újságban is !
2011. dec. 10. 23:28
 6/17 A kérdező kommentje:
Sok a helyesírási hiba, de még mindig eléggé stresszes vagyok a történtek miatt.
2011. dec. 10. 23:41
 7/17 anonim ***** válasza:

Elhiszem, h ideges vagy, de vegyel par mely levegot es probald hideg fejjel venni az akadalyt.

Eloszor is: melyik repteren tortent ez? Melyik legitarsasaggal utaztal? Hol vagy most? Ugyertem Bp-en es Ferihegyen tortent a dolog, vagy Becsben tortent te meg Nyiregyhazan vagy, stb. szoval hol tartozkodsz?

2011. dec. 12. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
Bocs, most latom, hgoy Becsbol akartal indulni. Es most hol vagy, a kornyeken? vagy mar visszamentel Pestre?
2011. dec. 12. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:

Nos muszáj volt hazajönnöm két gyerekkel Magyarországra. Még szerencse, hogy az aki kivitt a reptérre visszafordult ,éppen elhagyta a magyar határt, nem is tudom, hogyan jöttünk volna vissza nélküle. A légitársaság az Air Canada.

Felvettem a légitársasággal a kapcsolatot, hogy ez hogy történt és egyáltalán mi történt és ez hogy történhetett meg egyáltalán. A légitársaság azt mondta, hogy szúrópróba szerűen csinálnak ilyet. És a jegy árának cak egy minimális részét kapom csak vissza hónapok múlva, de csak akkor ha írok egy lemondó nyilatkozatot, amiben embertelen és gusztustalan dolgokra köteleznek. Ezen felül azt mondták, hogy mivel a legolcsóbb repülőjegyet vettem meg ezért nem tudnak adni új jegyet egy másik időpontra. Az ügyfélszolgálat is és eddig mindenki értetlenül áll a dolog előtt, de főleg megdöbbentő, hogy senki nem tud mondani egy épkézláb magyarázatot arra vonatkozólag, hogy miért és hogyan történhetett ez meg. Ez így nagyon nincs rendben ! Roppant módon el vagyok keseredve én és a gyerekeim is, a hozzátartozóim külföldön is és otthon is. Fél éven keresztül spóroltam és készültünk erre az útra. Most meg hiába minden úgy látszik nem lesz az utazásból semmi, mert nem tudok összegyűjteni annyi pénzt, hogy még egyszer utazzunk. Ráadásul nem is mernék belevágni, mert attól tartanék, hogy újra megtörténne az ami történt. Lesújtó. Nem kívánom senkinek azt amit én éltem át ebben a helyzetben.

2011. dec. 13. 15:04
 10/17 anonim ***** válasza:
100%

Sajnalom, h ilyen szornyuseg ert. Abbol amit leirtal (arcodba nevetett, nem magyarazott semmit) ugy tunik az illeto jogtalanul, vagy legalabbis embertelenul viselkedett veled.

En azt tudom tanacsolni, hogy ha teheted menj vissza Becsbe a repterre. Jo lenne ha veled menne valaki aki nagyon jol beszel nemetul vagy angolul (lehetoleg ferfi;) es a repteren kezdeni az egesznek a kivizsgalasat. Talan valaki tud addig a gyerekekre vigyazni, vagy vidd oket is magaddal, mert akkor talan jobban megesik rajtatok egy hivatalnok szive.

Ilyen eljarasrol en meg nem is hallottam es el nem tudom kepzelni, hogy jogos a dolog.

Olyanrol mar igen, hogy tulfoglalas van a gepen (tobb jegyet adnak el mint szek) es ha mindenki kimegy a repterre aki vett jegyet, abbol paran nem fognak feljutni a gepre, de ebben az esetben ezt mindig kozlik a "szerencsesekkel" es a legkozelebbi gepre automatikusan becsekkoljak oket.

Szoval ez a szuroproba szeruen nem utazhattok, raadasul meg a veszely sem all fel, hogy disszidalni akarsz, nem ertem.


Azt javaslom, hogy mindenkepp probalj visszamenni a repterre, hatha megtalalod az illetot. Tudod ezeknek szigoru naplot kell vezetniuk, ha megmondod melyik nap, hany orakor voltal ott ok kikeresik percre pontosan, hgoy aznap kik voltak szolgalatban.


Eloszor mindig legyel nyugodt. Tudom hogy forr a vered, de vegyel mely levegoket es higgadtan targyalj valami hivatali szemellyel. Ha nem segit, vagy latod, hogy szarik ra, akkor kerd a feletteset. En azt tapasztaltam, hogy barhol (uzlet, repter, szerviz akarhol) mindenkinek van egy felettese/fonoke, aki mindig keszsegesebb, mint a beosztott.

Ugyanez Air Canada munkatarsaival is. Ha a telefonos kisasszony nem segit, kerd nyugodtan a feletteset. A fonokom miatt nagyon sokszor targyalok a United meg az American Airlines embereivel, es ha valaki nemet mond, mindig megkerem udvariasan, hogy kapcsolja a fonoket, amit ok szo nelkul meg is szoktak tenni.


Ne felj kiallni a sajat igazad mellett, meg akkor is ha ugy erzed masok hulyenek neznek. Harcolj a jogtalansag ellen.

Ha mar annyi lelekjelenleted nem volt, hogy azon a napon harcolj es kideritsd hogy mi tortenik, akkor most legyel igazan tokos es vedd a sajat kezedbe az iranyitast. (vagy vigyel magaddal egy nagydarab ismerost, aki segit;)


Fogj egy jo nemetest es hivjatok fel a repteret, ha a kiutazas nem megoldhato.

Egyre figyelj, mindig kerd el a nevet azoknak akikkel beszelsz, mindig! Es ha van, akkor kerd el az azonosito szamukat vagy a mellek szamot, barmit amire kesobb hivatkozhatsz. Mert az, hogy valaki ezt mondta, valaki azt mondta, az ilyenkor mar nem allja meg a helyet.


sok sikert!

2011. dec. 13. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!