Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A Concorde sajnálatos balesete...

A Concorde sajnálatos balesete után miért nem törekednek egy hasonló sebességű polgári gép kifejlesztésére?

Figyelt kérdés

Nem érné meg? Meg lehetne oldani, hogy egy A320 méretű repülővel elérjék azt a sebességet, amivel a Concorde repült az óceán felett?

Azért sem értem, mert a baleset nem az adott gép hibájából származott, egy előtte felszálló gépről leesett fémdarab indította be a folyamatot.



2020. okt. 31. 15:57
A kérdező szavazást indított:
A kifejlesztése és sorozatgyártása nem térülne meg a légitársaságoknak az ára miatt.
Nincs rá igény.
Utaztam már Concorde-al, de az okát nem tudom.
17 szavazat
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem gazdaságos.
2020. okt. 31. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 TR75 ***** válasza:
86%
Jelenleg is fejlesztenek hasonló céllal gépeket, de valóban nem gazdaságos a dolog, szóval nem sietnek vele.
2020. okt. 31. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
A mai felgyorsult világunkban üzletemberek, sztárcsapatok, politikusok (akik egy nap 2 helyen tárgyalnak) stb., megfizetnék az árát annak, hogy 2-3 óra alatt gyakorlatilag bármelyik óceánt át tudják szelni.
2020. okt. 31. 16:10
 4/10 A kérdező kommentje:
Charter járatként való működtetésében sincs potenciál?
2020. okt. 31. 16:12
 5/10 anonim ***** válasza:
77%
Az egész csak erőfitogtatás volt. Az amcsik is fejlesztettek ilyen gépet de rájöttek, hogy semmi értelme, a ruszkik is az mondjuk sz.r is volt a Concorde is csak egy látványosság volt. Nagyon kevés ember vette hasznát. Ez olyan dolog, hogy a Holdra is eljutottak a 60-as években aztán meg a nagy büdös semmi, amikor csúcson pörgött a nyugati gazdaság, belefértek ilyen fejlesztések, ma már kétszer is meg kell gondolni, hogy mire verik el a pénzt.
2020. okt. 31. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
83%

3

25-30 éve is meg voltak ugyanezek az emberek akik meg tudták fizetni. Azóta semmit nem változott a helyzet ilyen téren. Akkor sem volt gazdaságos, most még annyira sem lenne az.

2020. okt. 31. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Kifejlesztése 3* annyiba került, mint a tervezett, üzeltetése többszöröse.

Csak politikai/presztizs okokból nem ákllították le a fejlesztést.

Az elkészült repülők, amik az AirFrance-nál repültek az állam tulajdonában voltak, másképp fel sem szálltak volna menetrendszerűen.

Az olajárrobbanás volt a vesztük kezdete, az amik 2-3 évig nem engedték őket leszállni az USA-ban.

Dél Amerikába jártak..

Ma van egy ígéretes fejlesztés, tulajdonképpen 10-16 személyes üzleti gép, az utakat megfizető kereslettel.

2020. okt. 31. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Törekednek.

A gazdaságosság a korlát jelenleg.

2020. nov. 2. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nincs értelme, ma már videókonferencián bárhol ott lehet lenni azonnal, aki meg nyaralni megy, az meg úgysem tudná (és valószínűleg nem is akarná) megfizetni az árát.
2020. nov. 2. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
66%
A felsoroltak mellett ok még az is, hogy gyakorlatilag egyetlen útvonalon tudnád üzemeltetni (Európa nyugati part - USA keleti part), ahol óceán fölött repül, mert ha berakod egy szárazföldi útvonalra, a hangereje miatt azonnal kitiltanák minden ország légteréből.
2020. nov. 3. 05:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!