Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mikor ment a MALÉV New Yorki...

Mikor ment a MALÉV New Yorki járata akkor tényleg úgy volt, hogy egyik nap elment a pilóta vele New Yorkba és másnap vissza?

Figyelt kérdés

Mármint elment,ottaludt,mert vissza aznap nem jöhetett vele,mert az már nem fért volna bele 12-be és pihennie kellett és másnap aki azt a járatot vitte oda amelyiket előtte ő,ő meg azt hozta vissza,aki meg akkor vitte oda az meg utánavaló nap jött vissza?

Meg a British Airwavws is így csinálhatja vagy ők már közelebb vannak New Yorkhoz és lehet beleesik egy oda-vissza út egy napi munkaidejükbe?



2014. jún. 13. 17:12
 1/4 anonim ***** válasza:
a malev pilotakat sok sok napig pihentettek new yorki luxushotelekben mielott visszahozta volna a gepet.
2014. jún. 13. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Nem volt napi szintű járat. Akik kimentek azok egy hétig pihentek ott.


Iszonyat gazdaságtalanul működött.

2014. jún. 13. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Igen, a British Airways is ilyen, átlagban 7.5 óra a London-New York, aki megy, csak másnap jön vissza. A Malévnál is így volt, de mivel nem volt napi járat, ezért nagyon gazdaságtalan volt, mert 3-4 napokat is hotelekben töltöttek a pilóták.
2014. jún. 13. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Nem a 4 napos layoverek voltak gazdaságtalanok, más cégek is így csinálták/csinálják. :)


Az volt a gazdaságtalan, hogy a 767 család legkisebb változatát használták, (-200ER) olyan hajtóművel, ami sokkal gyengébb volt, mint az eredeti P&W hajtómű...


(A rossz nyelvek szerint bement a GE vezetője a Malévhoz (vagy a minisztériumba?), és közölte, ha a 767-eseket nem GE hajtóművel veszik meg, akkor ők kivonulnak Magyarországról. Igaz, vagy nem, senki se tudja, de tény kb. a Malév 767-200ER-jei voltak az egyetlenek, amiket GE hajtóművel gyártottak.)


Aztán az is gazdaságtalan volt, hogy 185 utasra voltak beszékezve a 767-esek, holott be lehetett volna székezni 200 személyesre is. (Több utas = több bevétel) A Malévnak a hosszútáv vége felé (2007-2008) jött be nagyon a dolog, amikor elkezdték beszerezni a 767-300-asokat, 229 üléshellyel. Az már "valahogy" megérte.


Meg az volt igazán a nagy gond, hogy össz-vissz. 2 gép volt. (Néha 3). Tisztességes hosszútávot meg nem 2-3 géppel kell repülni, hanem min. egy féltucattal. (Sűrűbb menetrend legyen, legyen itthon éppen repülőgép, amit az egyik kiesésekor fel lehet készíteni gyorsan, stb.)

2014. jún. 15. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!