Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mikor fogja levonni az árat a...

Mikor fogja levonni az árat a wizzair?

Figyelt kérdés

szombaton lett lefoglalva a jegy,de akkor nem volt rajta annyi összeg. Ma tettem a kártyára pénzt, és még nem vonta le a jegyárat.

Mennyi idő múlva vonja le?

Köszi


2014. okt. 20. 11:11
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Semikor. Ha nem volt a kártyádon elegendő fedezet, akkor a vásárlás nem volt sikeres.
2014. okt. 20. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
értem. de a foglalást törölni sem lehet,se módosítani. mit csináljak? foglaljak újból? az ügyfélszolgálat nem elérhető, ha hívom
2014. okt. 20. 11:30
 3/17 anonim ***** válasza:
Ha belépsz a fiókodba, akkor ott látod a foglalást? Ha igen, akkor ott nincs olyan opció, hogy fizetés?
2014. okt. 20. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

igen,látom a foglalást. Semmire nem enged kattintani. Nincs olyan opció,h fizetés. Ezt írja:


Jelenlegi állapot:

Tartva

Megerősítésre váró fizetés

Következő lépés:

Ön banki átutalást választott a fizetéshez. Jelenleg ennek végrehajtására várunk.


Nem érhető el módosítás.


Foglalás módosítása:

Nem módosítható.

2014. okt. 20. 11:33
 5/17 anonim ***** válasza:
Akkor te nem kártyás fizetést választottál, hanem banki átutalást. Neked kell átutalást indítanod a Wizzair részére!
2014. okt. 20. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
jaah, már értem. ez az eső ilyen foglalásom :D Köszi a segítséget. Akkor keressem meg a wizzair számlaszámát és utaljam át neki? :)
2014. okt. 20. 11:37
 7/17 anonim ***** válasza:
neked kell utalnod, de már késő. foglalástól számított 24 óra múlva meg KELL érkeznie a számlára a pénznek! Ellenkező esetben törlik a foglalásod.
2014. okt. 20. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Igen, utald el még ma, itt vannak az infók:


Kizárólag országon belüli utaláshoz használható bankszámlaszám: 10800007-04703073-00000000

Kedvezményezett: Wizz Air Hungary Kft


Banki átutalás esetén kérjük, az első „megjegyzések” mezőben adja meg a foglalás 6-jegyű visszaigazoló-kódját (kizárólag ezt a 6 karaktert írja ide). Ha további „megjegyzések” mezők is rendelkezésre állnak, kérjük, írja be a foglalásban elsőként szereplő utas teljes nevét. Ha csak egy „megjegyzések” mező szerepel, CSAK a visszaigazoló-kódot adja meg. Ha a „megjegyzések” mezőben megadott információ nem egyezik a foglaláson szereplő információval, nem tudjuk beazonosítani a foglalást, és töröljük azt.


[link]

2014. okt. 20. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
nagyon nagyon szépen köszönöm. Ha esetleg megvárom még törlik a foglalást és újból foglalok,csak akkor már kártyás fizetéssel így is megoldható lenne?
2014. okt. 20. 11:43
 10/17 anonim ***** válasza:

"foglalástól számított 24 óra múlva meg KELL érkeznie a számlára a pénznek! Ellenkező esetben törlik a foglalásod."


Hülyeség!


"A fizetésnek a foglalást követő egy munkanapon belül le kell zajlania, vagy a foglalást töröljük."


Még egy munkanapon belül van, ráadásul nem is olyan szigorú határidő ez, ugyanis:


"Ha az 5. nap végéig nem érkezik visszaigazolás, az utas felelőssége, hogy a Wizz Air call center-rel felvéve a kapcsolatot ellenőriztesse a fizetés beérkezését. Ha nem találják az átutalás nyomát, felkérhetik, hogy bizonyítékkal szolgáljon."

2014. okt. 20. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!