Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Módosították a járatom,...

Módosították a járatom, Budapest helyett Bécsből indul. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Még ősszel vettük a jegyet Budapest-Lisszabon útra idén nyárra, de tavasz óta nem indul már csak Bécsből ez a járat.

Ilyenkor nekunk kellene megoldani a Budapest- Bécs transzfert? Vagy a légitársaság a változtatás miatt esetleg megoldja a transzfert nekunk? Koszi a valaszt :)



2016. jún. 4. 15:37
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Mondd, elolvastad a légitársaság emailjét?

Le van benne írva.

2016. jún. 4. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Nem a légitársaság oldaláról vettük a jegyet, es nem kaptunk róla értesítő emailt, veletlenul talaltam meg az infot
2016. jún. 4. 15:58
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Akkor nem artana megereszteni egy hivast a legitarsasag fele, mert olyan nincs hogy az utasok tajekoztatasa nelkul megvaltoztatjak az indulasi helyet. Celszerubb mint a gyakorin erdeklodni.
2016. jún. 4. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%
Ez megint ilyen furmányos magyar kavar valamit történet és a végén soha de soha nem ő a hibás. Amit leírsz, az nem létezik, a légitársaságok ennyire hirtelen nem törölnek egész útvonalakat, annak megvan a maga ideje, ütemezése.
2016. jún. 5. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%
Plane, nem ugy hogy nem szolnak rola. Mert most ennyi erovel, kepzeld el... odamegy hetente az az x szaz ember akit szinten nem tajekoztattak a repterre majd mit csinalnak? Szetpereltek volna mar a legitarsasagot. Ilyenkor altalaban ugy van hogy kitalaljak hogy adott jarat vege mondjuk szeptember elsejen (tehat akkor megy az utolso), akkor kiarusitjak az osszes jegyet majd bejelentik korabban hogy vege lesz szeptemberben. Ez viszont nem jelenti azt hogy aki megvette szeptemberben a jegyet az nem fog utazni. Szerintem egy klasszikus szovegertesi problemaval allunk szemben megint.
2016. jún. 5. 06:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Hiába irod, hogy nem letezik ha tenyleg igy történt, es nem kaptunk rola emailt. Ügyfélszolgálatot felhívtuk, es tenyleg megváltoztatták, de meg nem kaptunk erre valaszt, ezert is kerdeztem meg itt.
2016. jún. 5. 16:35
 7/15 anonim ***** válasza:

> Szetpereltek volna mar a legitarsasagot.


Perelni se kell, ha nem értesítenek előre akkor az EU törvények ekkora távra 400 EUR kártérítést ír elő járattörlésre.

2016. jún. 5. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Melyik oldalon vetted és melyik légitársaság?
2016. jún. 11. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Tripstan vettem

Tap portugal légitársaság

2016. jún. 12. 20:09
 10/15 anonim ***** válasza:

Mikor vetted, mikorra szól és mikor közölték a változást? Napra pontosan, mert csak az alapján lehet megnézni, hogy egyáltalán mire van lehetőség.

Azért nem értesítettek valószinűleg mert a tripstán keresztül egy ilyen "harmadik fél" jellegű kereskedelem jött létre, ami röviden most azt jelenti, hogy a foglalásodat nehezebben tudod kezelni és az infokhoz is nehezebben juthatsz hozzá.

Ryanair ügyfélszolgálaton dolgoztam, van az ilyenekbe belelátásom

2016. jún. 12. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!