Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Wizzair-el utaztunk és 5...

Wizzair-el utaztunk és 5 napja nincs meg a poggyászunk. Egy hetet mondtak max, de semmi infó sincs, hogy hol a csomag. Reménykedjünk még? Kártérítést hogy lehet elintézni?

Figyelt kérdés
2016. júl. 21. 12:39
 1/6 anonim ***** válasza:
Tanulópénz... sajnos. Kártérítés jár természetesen, ha van biztosításod, de magától a viccairtől ne várj semmit.
2016. júl. 21. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem kizárt, hogy még előkerül, de sok reményt már nem lehet hozzá fűzni.

Ha kötöttél utasbiztosítást vagy volt bankkártyához, hitelkártyához kapcsolódó biztosításod akkor a biztosító fizet neked.


A Wizzairrel is fel kellene venned a kapcsolatot, ha letelt az általuk mondott idő és tőlük is kérhetsz kártérítést. Ők, már ha egyáltalán adnak, valószínűleg kupon formájában fognak.


Viszont biztosítási csalást ne kövess el, hogy több helyről térítteted meg ugyanazt a kárt.

Az viszont nem család, ha a Wizzair nem biztosítás jelleggel, ad valamilyen "kompenzációt" és ez mellé a biztosítóhoz is benyújtasz igényt.


A biztosító miatt ugye vetettél fel jegyzőkönyvet a reptéren?

2016. júl. 22. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Oda mentünk az elveszett poggyászos pulthoz, ott kértek tőlünk néhány adatot. Elküldtek egy másik pulthoz, adtak telefonszámot is meg kódot hogy érdeklődjünk, de semmi hír.


A kupon formát hogy értsük? Készpénz formában nem kaphatunk kártérítést?

2016. júl. 22. 13:07
 4/6 anonim ***** válasza:
Wizzairtol kizartnak tartom. Biztositasotok van?
2016. júl. 22. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Igen.
2016. júl. 22. 14:00
 6/6 anonim válasza:

Kedves Kérdező!


Remélhetőleg már megérkezett a csomag, de ebben az esetben is jár kártérítés (mivel annak Önnel együtt kellett volna a géppel megérkezni). A légitársaságnak be kell jelenteni a kárigényt, de általában elutasítják. 1.270,-EUR/utas összeg jár maximum. Amennyiben a megérkezéstől számított 21. napon sincs Önöknél a csomag, akkor eltűntnek minősül. Egyéb károkat is lehet érvényesíteni.

2016. aug. 9. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!