Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Ha egy hotelra a vélemény...

Ha egy hotelra a vélemény nagyon megoszlik, hogy jó vagy rossz (fele fele), akkor kinek hisztek?

Figyelt kérdés

Pl. 200-an csodálatosnak itélik, 200-an nagyon rossznak. És hogy lehet emberek közt ekkora vélemény különbség? Pl. egyik szerint a kaja ellátás csodás, hatalmas választék, a másik szerint kicsi választék és minden pocsék..

Tripadvisoron szokok olvasgatni, hasznos, de van hogy annyira megoszlanak a vélemények, hogy nem tudok az alapján sem dönteni...


2014. máj. 10. 14:50
 1/5 anonim ***** válasza:
Ilyenkor számold át százalékra. Ha egy eladónak 50%-os az értékelése, akkor attól nem vásárolok a Vaterán. Ugyanaz a helyzet utazásánál: túl rossz arány.
2014. máj. 10. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:

Az arányokat úgy nézd, hogy nyilván maga a cég is tud küldeni véleményt. Lehet, hogy általuk érkeznek az elégedett válaszok.

Szerintem is rossz arány a fele-fele.

2014. máj. 10. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A szálloda honlapjának külsejéről és tartalmáról ítélek. Megnézem a felsorolást, ahol azt taglalják, mi mindennel van felszerelve, megnézem a képeket, hogy lássam, nagyjából mekkora egy szoba, milyen a festés, az ágy, a fürdő, a takarítás mikor és hogy zajlik. A reggeliről is szoktak írni, azt is el kell olvasni. Aztán belekalkulálom, hogy pl. zajos lehet-e a környék, vagy sem, ha esetleg nem jó a reggeli, akkor milyen bolt van a közelben. Tudom amúgy, hogy vannak borzasztóan kényes emberek, akik felháborodnak azon, ha nincs bidé, ha tipikus kirándulóreggeli van zsömlével, lágy tojással, kis darab vajjal, lekvárral, és általában ezeket a nagyon rossz véleményt írókat is így képzelem el. Én tudom magamról, hogy nem izgatnak ezek a dolgok, csak legyen tisztaság, nyugalom, és tudjak hol aludni. Napközben úgyis városnézés van többnyire...
2014. máj. 10. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Hát voltunk már mi is úgy hotelbe Tunéziába, hogy totál leirták a hotelt, főleg a part miatt, hogy sok a hinár. Be is tojtunk, mivel a befizetés után olvastuk a kommenteket. Erre fel egy fantasztikus hotelba kerültünk, csodás ellátással, a partot rendszeresen takaritották igy azzal sem volt gondunk. Viszont a téli hónapokban valóban nem gondozták úgy a partot a képek alapján. De mi főszezonban voltunk.

Bulgáriában viszont szinte minden úgy volt ahogy leirták, sajnos, de azért az árért azt mondom egy szavunk nem lehetett...


Csak sokszor tényleg nem értem, hogy ami valakinek fantasztikus, az a másiknak hogy lehet pocsék...

2014. máj. 10. 16:02
 5/5 anonim ***** válasza:
Hát egy európai ember nem feltétlenül érezné komfortosan magát a kínai kapszula lakásokban, de nekik az a természetes. Talán még a legszűkösebb magyar lakást is arénaként írnák le, ha eljutnának ide. Szóval minden relatív, mindenki ahhoz viszonyít, amit eddig tapasztalt.
2014. máj. 10. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!