Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mik a jogaim airbnp-n?

Mik a jogaim airbnp-n?

Figyelt kérdés

Életemben először vettem ezt igénybe. Jókat olvastam eddig róla és magam is jó ötletnek tartom. Egy olyan helyet választottam, ahol a kiadóról jókat írnak, de én teljes mértékben elégedetlen vagyok.

Problémáim:

1. Nem a kiválasztott szobát kaptam meg, hanem egy másikat, ami 6 euróval olcsóbbért van meghírdetve éjszakánként, holott én a drágábbat fizettem ki.

2. Kértem tőle mielőtt lefoglaltam volna a szobát, hogy küldjön még képet az ágyról, de azt modnta nem tud, mivel most fogják lecserélni, mire én jövök. Ez nem történt meg.

3. Nagyon hideg van a szobában, igaz bekapcsoltam magamnak a fűtést, de nem nagyon tetszett a házigazdának és mondta, hogy meleg van szerinte. (gázkonvektor van nekik)

4. Kértem, hogy mutassa meg a konyhát, amire kinyílt a szeme, hogy azt ők most újítják, jah, hogy akkor el se tudom tenni a hűtőbe a kajámat?!

5. Internet hozzáférés. Az volt írva, hogy van, de fél percenként ledob a hálózatról, gondolom nem az ő hibájuk, csak akkor is kellemetlen, ezt is már másodjára írom meg, mivel a kérdés kiírása gomb lenyomásakor is ledobott, így írhattam újra. Skype, youtube teljességgel használhatatlan.

6. Rohadt kényelmetlen ez az "ágy".

Nyugtassatok meg, hogy nem mindenhol ez a helyzet.

* Egyébként a hölgy nagyon kedves, udvarias, nem volt probléma, hogy kicsivel hamarabb akartam elfoglalni a szállást, na de akkor is.


A kérdésem az lenne, hogy mik ilyenkor a jogaim? Eléggé fel vagyok jelenleg háborodva. Szerintetek túlreagálom? Holnap ezeket mind elmondom a tulajnak. Ilyenkor ő kitehet engem? Azért fedél nélkül enm szeretnék ragadni, főleg úgy, hogy kifizettem 6 napra előre.



2017. máj. 1. 22:22
 1/2 anonim ***** válasza:

Nem igazán ismerem ezt az airbnp szolgáltatást.

De gondolom itt magán lakásokról van szó ahol a tulaj kiad szobákat. De el is mondhatod mi a lényeg.

Nos, mivel nem értek hozzá, így csak azt tudom tanácsolni, hogy ha van rá lehetőség, hogy az adott szállást véleményezd, akkor írd le a negatív és pozitív tapasztalataidat. Lehet te ebből semmi kártérítést, vagy bocsánatkérést nem kapsz, de mások a negatív véleményedet olvasva nem mennek oda.

Én mindig a booking.com oldalon foglalok szállást, és mindig elolvasom mások véleményét akik voltak már az adott szálláson. Ott le lehet írni a jó és rossz tapasztalatokat is.

2017. máj. 1. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
89%

A 2. és az utolsó 3 pont az Airbnb számára érdektelen. Max. beleírhatod az utólagos értékelésbe.


Abból már lehet valami, hogy nincs konyhai hozzáférés és másik szobát is kaptál meg, mint amit írtál. Írj most a customer servicenek és kérdezd meg őket, hogy törölnék-e a hátralévő napjaidat visszatérítéssel. Ha igent is mondanak, kb. 1-2 hónap múlva kapod meg a pénzt, szóval az új hely költségét neked kell kiperkálnod.


A host nem fog kidobni csak azért, mert reklamálsz.


Máskor legyél figyelmesebb a foglalásoknál, a korábbi reviewk alapján nagyon jól le lehet szűrni, hogy mi vár rád. Én vagy 20-30-szor használtam már, összesen 2 hely volt, ami nem tetszett.

2017. máj. 2. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!