Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Tegnap jöttünk haza egy...

Tegnap jöttünk haza egy szállodából, és véletlenül ott maradt egy nadrágom, járt már valaki így? Írtam nekik este, még nem válaszoltak.

Figyelt kérdés
Ha megtalálják feladják postán? Amúgy szoktak szólni maguktól, hogy ott maradt valami? Vagy rögtön kidobják?

2018. dec. 27. 08:32
 1/10 anonim ***** válasza:
77%
Nem dobják ki rögtön, bár nyilván attól függ, hol és milyen szállásról beszélünk. Tehát amíg mondjuk egy közepes minőségű hostel rosszul fizetett takarítója mondhatja azt, hogy biztos véletlenül elpakolta egy másik vendég és sajnos nem tudnak segíteni, addig egy falusi szálláshely vagy egy erősen versenyző környezetben működő luxusszálloda esetén nemigen fordulhat elő, hogy egy nadrágot lenyúljon vagy azonnal kidobjon a személyzet.
2018. dec. 27. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
83%

Szia!

4*-os szállodában dolgozom, nálunk a talált tárgyakat 90 napig kell megőrizni. Ha a vendég küld e-mailt vagy telefonál, akkor először is beazonosítjuk, hogy a talált tárgy tényleg hozzá tartozik. Utána pedig megállapítjuk, hogy mennyibe kerül elküldeni neki (külföldre) és ha elfogadja ezt az árat és kifizeti, akkor visszaküldjük postán.

Sajnos a szállodák nagy többsége nem vállalja a postaköltséget, ezt a vendégnek kell bankkártyával vagy átutalással rendezni.

A mi szállodánkban csak olyan esetben keressük fel mi a vendéget, ha valami kiemeleten nagy értékű otthagyott dologról (pénz, útlevél, műszaki cikk) van szó. Ruhák, piperecuccok esetén mi nem vesszük fel a kapcsolatot a vendéggel, mert sokszor direkt hagyják ott, hogy már nem kell nekik vagy nem fért be a bőröndbe és el akarják dobni.

2018. dec. 27. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Szia, ez is 4* szálloda Almadiban. Köszönöm a választ, remélem visszakapom a nadrágomat. :)
2018. dec. 27. 12:27
 4/10 anonim ***** válasza:

Ne várd, hogy szóljanak.

Te keresd meg őket, hogy otthagytad és megtalálták-e.

2018. dec. 27. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Mondjuk egy 4* szálloda érdekes, hogy nem válaszol. Igaz mikor kérdezted, meg korán volt.

Azóta valami hír?

2018. dec. 27. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Ja, most látom, még a déli hozzászólásodban sincs hír a visszajelzésről.
2018. dec. 27. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

"Mondjuk egy 4* szálloda érdekes, hogy nem válaszol. Igaz mikor kérdezted, meg korán volt."


"Tegnap jöttünk haza egy szállodából,... Írtam nekik este, még nem válaszoltak."


Nem tudom, mi az érdekes abban, hogy karácsony este valaki ír egy emailt és reggel 8-kor még nem válaszolnak neki. Karácsony napján nyilván a takarítók sem dolgoztak - így csak ma délelőtt mennek szobákat takarítani. Ha meg is találják, és válaszolnak is a kérdezőnek, akkor sem sokat halad a dolog - mivel holnap van posta, aztán 4 napig megint nem.


Jó, persze, nyilván a kérdezőnek fontos a nadrág, csak azt nem tudom megérteni, hogy miért olyan "értetlenek" az emberek, hogy ÜNNEP VAN, ilyenkor nem a szokásos évi pörgés van, hanem PIHENNEK az emberek. Jó, igen, tudom, kereskedelemben, közlekedésben, vendéglátásban ilyenkor sincs pihenő, de akkor sem olyan létszámmal dolgoznak, mint máskor. nem várható el - még ha 4 csillagos szálló is - hogy ünnepnap is azonnal válaszoljanak.


Ne értsd félre, kérdező, semmi bajom nincs Veled - csak annyira felpörgött már a világ, hogy képtelenek az emberek leállni: mindig minden azonnal történjen meg. "Próbálj meg lazítani... :-) "

2018. dec. 27. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Én abszolút nem voltam felháborodva, hogy még nem válaszoltak. Ha így lenne, hívogatnám őket. Egyszerűen csak kíváncsi voltam, hogy mire számíthatok, ezért írtam ki a kérdést.
2018. dec. 27. 14:19
 9/10 anonim ***** válasza:
0%

"nyilván a kérdezőnek fontos a nadrág"

Csak a látszat szerint.

Ha fontos lenne, "véletlen" sem marad ott, hanem szándékosan elteszi.

Mindettől függetlenül drukkolok, hogy megkapja.

2018. dec. 27. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
0%

Ugyan már, a szálloda ne pihengessen és Jézuskán töprengjen befordulva.

Ez üzlet. A szálloda egy szolgáltató, ennek megfelelően járjon el, profin, szakszerűen, gyorsan.

Délig sem jeleztek vissza! Egy 4* szálloda.

Ez elfogadhatatlan!

2018. dec. 28. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!