mindkét esetben VÁLASZTHATÓ, hogy KATA vagy nem.
A katával pont az a probléma, hogy nem rugalmas vállalkozás-barát.
Aki ilyen Wolt féle dolgot Angliában művel (Stuart),
annak SEMMI adót, járulékot nem kell előre fizetnie, hanem az éves adóbevallásból derül ki profit alapján, hogy mennyi adót fizet és kell-e. Ott valódi szabadság van hogy havi három órát akarsz ilyet dolgozni vagy havi 400 órát...
Engem érdekelne de speckó helyzetben kb így néz ki, hogy semmi értelme.
Milyen adózási forma mellett éri meg ezt úgy csinálni, hogy csak egy-egy rövid ideig, néha, nem egész évben, akkor sem egész nap?
Az ember nem akar többet költeni munkára mint amennyit keres, nem igaz?
Nincs de MÉGSEM akarom teljes munkaidőben csinálni.
És erre sehogyan sem jó a KATA
Csakhogy ha nem dolgozol annyit mint amennyibe került, akkor annak semmi értelme.
Megint az van, hogy megpróbáltak lemásolni egy MÁSIK országban MÁSIK adószabályokkal a háttérben egy dolgot, majd eladni ugyanazzal a rugalmasság marketing rizsával.
Az angol adó rendszerben (azt ismerem) gyakorlatilag úgy dolgozhat az ilyen futár, hogy pontosan semmi adót, semmi járulékot nem kell előre fizetnie, de mégcsak havonta sem. Nincs kötelező kamarai tagság meg hasonló ökörségek.
Minden az év végén derül ki, de erre annak gondolnia sem kell (nagyon) aki nem keres annyit profitban, hogy egyáltalán adózzon.
Pl aki biciklivel Deliveroozni megy és nem keres meg évi 12,000 fontot, az semmi adót nem kell, hogy fizessenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!