Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Pénztárgép bérlésének befejezé...

Pénztárgép bérlésének befejezésekor le kell-e jelenteni ezt a tényt a NAV felé?

Figyelt kérdés

Béreltem egy pénztárgépet, amit visszaadtam a bérbeadó cégnek.

A könyvelőm nem tudja, hogy ilyen esetben kell-e jelenteni a nav felé bármit is.

A bérbeadó (pénztárgépes cég) azt mondja, hogy nem, mivel ők visszaszemélyesítik magukra a gépet, nem kell jelentenem semmit. Szerintük nincs is ilyen nyomtatvány, amin lehetne. Azt mondták, nehogy bejelentsem, hogy használatból kivonom, mert akkor ők sem fogják tudni használni.

Felhívtam a NAV-ot. Hát.....nem lettem okosabb. Szerinte talán nem kell, de leírva sehol sem látja. Elvileg a bérbeadó jelenti, de mivel én ezt ténylegesen nem tudom ellenőrizni, inkább jelentsem le a PTGTAXUZ nyomtatványon, hogy kivontam a használatból, abból baj nem lehet.


Valakinek van róla tapasztalata?


2021. szept. 3. 12:15
 1/1 anonim ***** válasza:
Sajnos a NAV-osok sem értenek nagyon a pénztárgéphez. Írj egy üzenetet a nav.gov.hu-n keresztül. Ellenőrzéskor nem jelent bizonyító erőt a válaszuk, de legalább lesz valami a kezedben. Egyébként a pénztárgépesek jól szokták tudni a szabályokat, úgyhogy én nem adnék be semmit.
2021. szept. 3. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!