Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ügyfélkapu nem frissít?

Ügyfélkapu nem frissít?

Figyelt kérdés

Adobevallasom át csinálom ott. Csinálom az túlzás mert csak 1 gyermek kedvezményezett szerettem volna PLUSSZBA hozzáadni. Meg is történt el is mentettem. De ugyanannyi összeg szerepel a ki utalás részén hogy annyit kapok vissza mint amikor elkezdtem szerkeszteni.

Tavaly csak 2 gyermek után vettem igénybe a családi adokedvezmenyt de visszamenőleg márciustól decemberig a harmadikra is szeretném kérni természetesen.

Még csináltam de az összeg nem változik.

Nem értem. 10 hónapról van szó ami havi 10.000 Ft. Miért nem frissíti az összeget?


2022. márc. 19. 08:04
 1/3 anonim ***** válasza:
Ezerféle oka lehet, amit így nem fogunk tudni megmondani neked látatlanban. Lehet, hogy az eltartottak kódját adtad meg rosszul, vagy az igényelt keretösszeget vagy az adóvisszatérítést vagy bármit.
2022. márc. 19. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Mert rosszul töltöd ki, mivel nem értesz hozzá. . eleve a havi 10 is marhaság.
2022. márc. 19. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Amúgy csodálom az embereket, akik képesek órákat eltölteni olyan dolgokkal, amihez nem értenek, megcsinálják rosszul, ahelyett, hogy megbíznának szakembert, aki pár perc alatt megcsinálja nekik ötezerért.
2022. márc. 19. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!