Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Megváltozott az állandó...

Megváltozott az állandó lakcímem, már megvan az új lakcímkártya is. Szükséges még külön a NAV felé jeleznem? Ha igen, ügyfélkapun elintézhető?

Figyelt kérdés

2022. aug. 28. 08:59
 1/2 anonim ***** válasza:
88%
Nem szükséges, a személyiadat- és lakcímnyilvántartásból megy át hozzájuk automatikusan, ha felmennél a NAV-törzsadataidba (ha lenne ügyfélkapud, ezek szerint nincs, - amúgy kormányablakba vagy NAV ügyfélszolgálaton is elintézhető pár perc alatt, csak személyi lakcímkártya kell hozzá, meg egy e-mail címed legyen), már láthatnád is, hogy elvileg az új címed van
2022. aug. 28. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
A NAV minden adatot az országos nyilvántartásokból kapja automatikusan. Te lehet, hogy még az új lakcímkártyádat meg sem kaptad, ők már tudják, hogy megváltozott a lakcímed.
2022. aug. 29. 05:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!