Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Elkezdtem dolgozni egy cégnél...

Elkezdtem dolgozni egy cégnél és az előző munkahelyem elküldte postai úton a kilépő papírjaimat. Nem vettem át időben és a posta visszaküldte a címzettnek. Hogyan tudom rávenni az előző céget, hogy küldjék vissza az én költségemre utánvéttel?

Figyelt kérdés
Nagy cég volt, káoszos, savanyú szőlő effektus, amiért elmentem.

dec. 29. 14:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Írj a bérszámfejtésnek emailt, hogy nem tudtad átvenni, küldjék újra. Ennyi.
dec. 29. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Biztos vagy benne, hogy a kilépő papírok postázása ekkora élet-halál harc?
dec. 29. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"Biztos vagy benne, hogy a kilépő papírok postázása ekkora élet-halál harc?"


Mivel van a kilépő papírok között olyan, amire nagyon is szüksége lehet.

Például álláskeresési járadékhoz igazolás, vagy a munkaviszonyról igazolás (szolgálati időt tud vele később igazolni, ha szükség lenne rá valamikor is), a munkabérből történő letiltások igazolása, valamint a "TB" kiskönyv, ami egy későbbi táppénzigény esetén baromi jól jöhet.

dec. 30. 02:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!