Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Átverés lehet ez a pénzbehajtás?

Átverés lehet ez a pénzbehajtás?

Figyelt kérdés

Egyes szolgáltatók időről időre előszednek lehetetlen értékű számlatartozásokat, holott mindig rendesen fizettünk mindent. Ezzel az utóbbi félévben (e.on) jöttek, először egy 'tartozás' miatt értesítettek utána mégegy.. mire azt kifizettük, jött egy ÚJABB telefonhívás. Ez az egész irreális velünk szemben.

Előfordulhat, hogy ezen cégek átálltak másodállásként pénzbehajtókká, vagy a normálisan fizetőkkel kívánják más adósságait kifizettetni?

Ilyenkor mi a teendő? Fogyasztóvédelmi Hatóság?


Aki tapasztalt már hasonló lehúzkodást, az is írjon.


2013. febr. 13. 12:47
 1/9 anonim ***** válasza:

"időről időre előszednek lehetetlen értékű számlatartozásokat, holott mindig rendesen fizettünk mindent."


Itt a kulcs a kérdésedre. Menjetek be személyesen az ügyfélszolgálatra, és egyszer és mindenkorra tisztázzátok le, hogy mik ezek a tartozások? És hogy jogosak-e? Ha jogosak, akkor nem nagyon van mit tennetek.

2013. febr. 13. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Feltehetőleg nem jogosak, de akkor mégis mik ezek a próbálkozások?
2013. febr. 13. 13:10
 3/9 anonim ***** válasza:
Ezt biztosra ki kell derítenetek, hogy mik ezek, addig nem fog megszünni a probléma, sőt halmozódni fog, a kamatokkal.
2013. febr. 13. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Se tölem se az édesanyámtól nem akart még egyetlen egy szolgáltató sem bahajtani olyan számlát ami nem volt jogos.

Ès érdekes, ha lenne nem jogos akkor azt rögtön tudnánk, mert tudjuk mikor fizettünk és mikor nem (ilyen nem volt még).

2013. febr. 13. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

mi az, hogy "feltehetőleg" nem jogosak???


fizettetek VAGY nem? ennyire egyszerű.

ha fizettetek, akkor fogod a kis csekkeket és viszed befele.

2013. febr. 13. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Igaza van az előzőnek, ha befizetted van csekk, akkor benyalhat. Nálam ezt 2x játszotta el a T-mobil 6 hónap alatt, így fogtam a másodiknál bemenetem, elmondtam, hogy nem lehet fenyegetni senkit a tartózása miatt, ha valós, vagy valótlan, mert be lehet perelni őket, ez megfélemlítés. Persze utána jött a szöveg, hogy így, meg úgy, mivel elég nagy volt a havi számla, persze a cég elismerte, hogy tévedett, aztán jött a bocsánatkérés, meg adnak kedvező részletre Iphone5, csak írjak alá 2 évre, így átmenetem máshova, mert erre nincs szükségem, ott nem szívatnak, pedig ott is 6 hónapja vagyok.

Ja és teszem hozzá a számla kiérkezése másnapján minden csekk be volt fizetve.

Szóval okosan, ha jogtalan, minnél nagyobb balhét csinálni az ügyfélszolgálaton, hangosan, kiabálva, meghozza az eredményét.

2013. febr. 13. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
ha azt mondják, hogy tartozás van, akkor meg kell tudják mondani, hogy melyik számlát nem fizettétek ki, így könnyű visszakeresni a csekket vagy utalást.
2013. febr. 13. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Kamumail, minden be volt fizetve számlák megvannak, csak éppen kiderült hogy a telefonáló emberkéknek derogál értesíteni egymást a rendezésekről.. de ma pl olyan is volt, hogy ők nem tudnak arról hogy telefonos értesítés jött a szolgáltatótól ma hozzánk. Röhej!

Amúgy félreértés volt, jogos volt a felháborodásunk.

2013. febr. 13. 20:54
 9/9 anonim ***** válasza:
te azt se tudod, hogy mit fizettél be :-)
2013. febr. 13. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!