Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Vettünk egy telefont új...

Vettünk egy telefont új számmal, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Már hónapok óta kapok az Intrum-tól SMS-eket, hogy valami tartozásom van. Semmi ügyem nem volt az Intrummal!!!
2014. júl. 19. 15:44
 1/7 anonim ***** válasza:
Olyan nehéz lenne egyenesen az Intrumot megkérdezni, mi a fenét akarnak? Elképzelhető, hogy az adott számon valakinek tartozása volt.
2014. júl. 19. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Elképzelhető...
2014. júl. 19. 15:55
 3/7 belapus ***** válasza:

Ahogy nézem, ez egy adósságbehajtó vállalkozás.Vettél fel kölcsönt valakitől, van elmaradt parkolási díjat stb. ?Ha igen, lehetséges, hogy a kölcsön rendezését rábízták az említettre.Ha nem, följelentheted őket zaklatásért.

Nem új keletű téma:


[link]

2014. júl. 19. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
én is jártam így, csak engem telefonon hívogatott egy másik cég...igaz 3× kellett nekik elmondanom, hogy töröljék a rohadt számot a rendszerükből, de csak sikerült nekik
2014. júl. 19. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Megpróbálom felhíni őket, hogy valószinű a szám előbbi tulajdonosának volt/van tartozása.
2014. júl. 20. 15:40
 6/7 A kérdező kommentje:
*felhívni XDDDDD
2014. júl. 20. 15:41
 7/7 anonim ***** válasza:

Követeléskezelő cégnél dolgozom.

Amennyiben valóban nem tartozol semmivel (közüzemiszámlákat,poarkolásokat, telefonokat is gondold végig!)

Amit tanácsolok, a következő:


Írsz egy TÉRTIVEVÉNYES levelet az Intrum Iustitia követeléskezelő cégnek, amiben leírod, hogy ez a telefonszám a tiéd X nap óta, PANASSZAL ÉLSZ és kéred, hogy töröljék a rendszerükből és ÍRÁSBAN igazolják vissza ennek megtörténtét a rájuk irányadó 30 napos panaszkezelési határidőn belül.


Íársban.

A postai díja párszáz forint, ennyit megér a nyugalom, az írásbeliség ilyen esetekben kötelező.

A panasz elbírálásának komoly jogszabályi háttere van és a jelzett helyzet igenis lehet panasz, amire a cégnek ÍRÁSBAN kötelessége reagálni.

Amennyiben nem teszi, fogysztóvédelem, PSZÁF felügyet és bírságot kapnak.


Ennyi. Ésszel.

2014. júl. 21. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!