Vettünk egy telefont új számmal, mit tegyek?
Ahogy nézem, ez egy adósságbehajtó vállalkozás.Vettél fel kölcsönt valakitől, van elmaradt parkolási díjat stb. ?Ha igen, lehetséges, hogy a kölcsön rendezését rábízták az említettre.Ha nem, följelentheted őket zaklatásért.
Nem új keletű téma:
Követeléskezelő cégnél dolgozom.
Amennyiben valóban nem tartozol semmivel (közüzemiszámlákat,poarkolásokat, telefonokat is gondold végig!)
Amit tanácsolok, a következő:
Írsz egy TÉRTIVEVÉNYES levelet az Intrum Iustitia követeléskezelő cégnek, amiben leírod, hogy ez a telefonszám a tiéd X nap óta, PANASSZAL ÉLSZ és kéred, hogy töröljék a rendszerükből és ÍRÁSBAN igazolják vissza ennek megtörténtét a rájuk irányadó 30 napos panaszkezelési határidőn belül.
Íársban.
A postai díja párszáz forint, ennyit megér a nyugalom, az írásbeliség ilyen esetekben kötelező.
A panasz elbírálásának komoly jogszabályi háttere van és a jelzett helyzet igenis lehet panasz, amire a cégnek ÍRÁSBAN kötelessége reagálni.
Amennyiben nem teszi, fogysztóvédelem, PSZÁF felügyet és bírságot kapnak.
Ennyi. Ésszel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!