Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Miért nem látom az adóbevallás...

Miért nem látom az adóbevallásom az ügyfélkapun?

Figyelt kérdés
Áprilisban feltöltöttem az ügyfélkapumra, megkaptam az értesítést, hogy bement, áthelyeztem tartós tárba is, ha jól emlékszem, de sehol sem találom most. Meg kell maradnia a feltöltött nyomtatványnak? Ha igen, hol találom meg?

2015. nov. 6. 19:42
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
A feltöltött nyomtatvány sohasem kerül az ügyfélkapura, azt a NAV kezeli. Az eBev rendszeren keresztül tudod elérni, oda is ügyfélkapus azonosítás kell.
2015. nov. 7. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ha belemegyek az eBev-be, hol tudom megnézni a bevallásom? Sehol sem találom.
2015. nov. 7. 17:08
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

SZOLGÁLTATÁSOK => Bevallás (dokumentum) lekérdezés => Beadott bevallások állapota

Az eBev úgy működik, hogy egy menüpontra kattintáskor a listákban alapból nem látsz semmit. Ha valamire kíváncsi vagy, külön lekérdezést kell csinálni. Alul: "Új lekérdezés", kiválasztod a 2014-es adóévet (az idén beadott bevallás az előző évről szól), majd a lekérdezés elindítása után pár másodpercen belül megjelenik az "Elkészült eredmények!" felirat a táblázat jobb felső sarkában, arra kattintva már láthatod a listában az eredményt, amire kattintva további adatok érhetők el.

2015. nov. 7. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Tényleg, látom, köszönöm szépen :-)
2015. nov. 7. 18:55

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!