Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ügyfélkapun nem kaptam levelet...

Ügyfélkapun nem kaptam levelet az adóbevallásról, és postai úton sem kaptam meg a bevalláshoz szükséges nyomtatványokat a NAV-tól, mi a teendő?

Figyelt kérdés
Kaptam idén levelet a NAV-tól, hogy idén elkészítik nekem elektronikusan az adóbevallásom, és az ügyfélkapun küldenek levelet, amiben le tudom ellenőrizni, hogy minden helyes. Ha helyes akkor nem kell csinálnom semmit, és el van intézve. Viszont nem láttam semmiféle üzenetet az ügyfélkapun és a NAV sem küldött papírformába nyomtatványt, amivel ugye postai úton tudom elintézni az adóbevallást. Most ilyenkor mi a teendő? Lehet küldtek az ügyfélkapun üzenetet csak kitörlődött (bár erre nem sok esélyt látok)

2017. máj. 15. 19:31
 1/3 anonim ***** válasza:
51%
kérdezd le az ebeven, hogy készen van-e a bevallásod. nekem nem csinálták még meg(még mindig generálás alatt), az előbb meguntam és beadtam én.ányk-n kb 10 perc mindent kitölteni.
2017. máj. 15. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Nincs üzenet az ügyfélkapun.

Belépsz, bal oldalon a menüben ott van, hogy e-szja, oda lépj be.

2017. máj. 15. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
1, nem az ebeven kéne keresni...
2017. máj. 15. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!