Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Nem kaptam számlát! Szeretném...

Nem kaptam számlát! Szeretném elkönyvelni költségként. A NAV-on belül kihez fordulhatok?

Figyelt kérdés

Adott egy webáruház, személyes ügyfélszolgálat nélkül. Kifizettem a terméket, rendben megérkezett és működik, csupán nem jött hozzá sem számla, sem garancialevél. Egy hét alatt sem válaszoltak az emailjeimre, telefonon elérhetetlenek.


Nálam van a termék és a csomagolás, valamint a vásárlást igazoló emailek. Hol lehet fel/bejelentést tenni, ahol érdemben foglalkoznak is az üggyel? Félreértés ne essék, nem házmesterkedni akarok. Egyszerűen lógnak több tízezer forintnyi áfával, és nem fogom hagyni hogy lehúzzanak.



2017. okt. 10. 15:13
 1/3 anonim ***** válasza:
Egyáltalán van a webáruház mögött működő magyar cég?
2017. okt. 10. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Azért még mielőtt felnyomod őket, nézd meg, hogy nem küldtek-e E-SZÁMLÁT, illetve a spamok között nincs-e tőlük levél.
2017. okt. 10. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Van magyar cég mögöttük. (Ha lett volna személyes átvétel, ez eleve nem történt volna meg. Ha pedig lenne ügyfélszolgálat, már rég odatoltam volna a képem.) Eszembe sem jutott eddig a spamet megnézni.


A kérdés tehát mégegyszer: hol lehet felnyomni őket? Valami infó a folyamatról? Beszámoló hasonló esetről? Pl. mennyi idő míg történik valami? Látom még valaha azt az áfát?

2017. okt. 10. 19:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!