Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Köteles a munkáltató újra...

Köteles a munkáltató újra kiadni az adóbevalláshoz szükséges nyomtatványt, ha ne adj isten elvesztettem?

Figyelt kérdés
Vagy megtagadhatja ezt?

2018. ápr. 10. 11:18
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Az indok az volt, hogy sokáig tart, 1 napot igénybe venne megtalálni, és nekik erre nincs idejük, de ha végképp nincs meg, akkor szóljak újra...
2018. ápr. 10. 13:35
 12/14 A kérdező kommentje:

Félsiker, a papírt sikerült előkerítenem, tehát az megvan. De csak márciustól szerepelnek adatok, január-február üres (tavaly február végén járt le a szerződésem, lehet, emiatt).

Kérdés, hogy arról hogyan szerzek papírt...

2018. ápr. 10. 13:58
 13/14 anonim ***** válasza:
100%

Arról kilépő papírokat kaptál tavaly márciusban, azt keresd.

Ha nincs meg, ügyfélkapun keresztül kérdezd le a járulékadat kivonatodat arra az időszakra.

2018. ápr. 10. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:

Köszi a felvilágosítást, ez teljesen ki ment a fejemből.

Meg is találtam, így mostmár megvan minden :)

2018. ápr. 10. 15:37
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!