Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Milyen papírokra van szükségem...

Milyen papírokra van szükségem adóbevalláshoz?

Figyelt kérdés
2008 Májusban munkahelyet váltottam, előtte 2007ben állandó munkahelyem volt. Eddig ott intézték a bevallásom (de gondolom miután kiléptem nem adták le ezt sem..), de ma kaptam egy levelet, hogy a 2007es év nincs bevallva. Most miylen papírokat kell összeszednem, hogy meg tudjam csináltatni és ne legyen büntetés belőle?
2008. nov. 10. 18:08
 1/2 A kérdező kommentje:
Már nem aktuális a kérdés! Kérem töröljék a kérdésem! Köszönöm!
2008. nov. 10. 19:23
 2/2 anonim ***** válasza:
Szerintem nagyon sűrgősen lépned kell, mert már itt az idei adóbevallás is a nyakunkon. Minden igazolás a 2007-ben volt munkahelyről, biztosan kiadták amikor kiléptél. De lehet hogy én a te helyedben felvenném a kapcsolatot az Apeh-al, vagy ha van a közeledben egy jó könyvelő ő is segít. De ne várj sokáig, mert nem hiszem hogy bünti nélkül ez meguszható, ha nem lett beadva a bevallás.
2008. dec. 29. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!