Kártya zárolás?

Figyelt kérdés

A vásárlás nem fejeződött be. A bankkártya-kibocsátó elutasította bankkártyád adatait.


Bizonyos esetekben a bankkártya-kibocsátó „zárolhatja” az összeget a számládon, de nem terheli meg azt. Az alább látható adatokban esetleg előforduló hibák javítása után próbáld meg újra a vásárlást.


Jelenleg semmit sem tudok venni,lehet hogy elértem a limitet?

Az adatok jók ezt már ellenőriztem ,vagy

Olyan helyen akartam vásárolni ahol nem lenne szabad?

Mit lehet tenni?


2020. márc. 30. 14:30
 1/3 anonim ***** válasza:
59%
Esetleg felhívni a bankot, mi történt?
2020. márc. 30. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Lehet olyan hogy mivel nekem junior kártyám van és tegnap túlhaladta az összeg a limitet és azért tiltotta?


Csak mert most vettem STEAM-en 300ft ér egy játékot és sikerült

2020. márc. 31. 11:29
 3/3 A kérdező kommentje:
Egyébként megoldódott, köszönöm!
2020. júl. 26. 18:49

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!