Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Kétszer vonta le a PayPal a...

Kétszer vonta le a PayPal a megrendelt termék árát, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Firmoo oldalról rendeltem szemüveget, 44 USD-ér, és egy perc különbséggel kétszer is levonták az árat. A bankomat már próbálom fél órája hívni, de várakoztatnak. PayPal-on, csak egyszer szerepel a levonás, de SMS-ben kétszer is értesítettek róla és a bankszámlámon is kétszer van levonva.


Mit tehetek ilyen helyzetben?


2020. ápr. 19. 19:39
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Az nem lehet, hogy kétszer vonta le és csak egyszer szerepel a levonás. Nézd meg alaposan a PayPal levonásokat és a banki egyenlegedet is, mert valamit biztosan rosszul látsz. Ha kétszer vonta le, akkor kétszer szerepel a Paypal-en is. Akkor pedig az eladónak szólj, hogy véletlenül 2 szemüveget fizettél ki és neked csak egy kell. A banknak hiába szólsz, nem lopták el a kártyádat, nem csaltak vele, nem csaptak be, stb. Az eladóval és/vagy a paypallel intézd.
2020. ápr. 19. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Hidd el jól megnéztem, PayPal-on egyszer szerepel, viszont a banki tranzakcióimnál kétszer, a számlaegyenlegemből is 88 USD hiányzik.
2020. ápr. 19. 19:47
 3/8 A kérdező kommentje:
Ja és a Firmoon is csak egy rendelés van folyamatban, ami 44 USD.
2020. ápr. 19. 19:48
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Valószínű, hogy az első terhelés nem volt sikeres, de a bankod zárolta az összeget. Aztán a PayPal még egyszer próbálkozott és az sikerült. Az első, sikertelen tranzakcióhoz tartozó összeg zárolását ilyenkor néhány nap vagy hét után feloldja a bank.


Szerintem nem kell aggódnod, de az a legbiztosabb, ha beszélsz a bankkal. De ha megnézed a netbankban, valószínűleg mindkét esetben zárolás szerepel - akkor tudsz majd érdemben reklamálni, ha mindkettőnél valóban történik levonás.

2020. ápr. 19. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
És a PayPal-la is fel akartam venni a kapcsolatot, de mivel náluk csak egy levonás szerepel, 44 USD-vel nem engedi, hogy hibát jelentsek, rámegyek, hogy helytelen tranzakció, kéri a helyes összeget, és mikor beírom, hogy 44 USD nem enged tovább lépni, mert nekik csak egy levonás szerepel. Viszont e-bankon is, SMS-ben is, számlaösszegben is 2. Ilyen esetben akkor a bank hibázott, hozzájuk kéne fordulni ugye?
2020. ápr. 19. 20:11
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm 4-es. Holnap hívom a bankot.
2020. ápr. 19. 20:13
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Nyugi, csak zárolta a bank.
2020. ápr. 19. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nézd már meg a számlatörténetedet és látni fogod, hogy az egyik vagy zárolás. Az egyik könyvelt, a másik meg zárolva van. Nem vonták le kétszer ha csak egyet vettél.
2020. ápr. 19. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!