Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért változott a hitelem...

Miért változott a hitelem lejárati dátuma ha nem éltem a moratóriummal?

Figyelt kérdés
Ez év szeptemberben járt volna le a személyi kölcsönöm a takarék banknál. (ezt szerződéssel tudom igazolni) nem éltem a moratóriummal, egyetlen egy hónap se maradt ki a fizetésből, a rendszerben mégis azt látják, hogy ez év december 31én jár le a hitel. Az ügyintéző se tud semmi okosat mondani. Próbáljam meg másik fiókban hátha ott okosabb az ügyintéző vagy mit csináljak? Nem akarok még feleslegesen 3 hónapot fizetni mikor a megadott összeg minden hónapba időben befőzésre került, és szerződés szerint szeptemberben letelt a hitel.
2020. okt. 13. 11:06
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Az ügyintézőtől kérd a fiókigazgatót, hogy magyarázza el.
2020. okt. 13. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, hogy csak egy adminisztrációs hiba történt, mindenképp érdeklődd meg. Rendelkezésedre áll a szerződés a határidőkkel, a tranzakciókat úgyszintén meg tudják nézni, hogy mikor fizetted a törlesztőt, így minden szükséges bizonyíték a rendelkezésedre áll. Érdemes másik ügyintézőnél is próbálkozni, sajnos nem mindig van mindegyik a helyzet magaslatán.
2020. okt. 13. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Egy ügyintéző nem mondhat olyat, hogy nem tudja. Ha nem tudja rögtön, akkor nézzen utána, derítse ki.

Szerintem is próbálkozz másnál, ne hagyd annyiban.

2020. okt. 13. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Holnap befogok menni a szerződésemmel egy másik fiókba. Nem fogom ennyibe hagyni
2020. okt. 13. 11:32
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Semmiképp ne hagyd annyiban. Menj utána.
2020. okt. 13. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Valamit félrenézett az ügyintéző. A befizetéseknek meg kell lenni, márpedig akkor nem nyúlhatott a futamidő.
2020. okt. 13. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Keress másik fiókot. Ha ott sem jársz sikerrel, akkor általános érvényű szabály, hogy érdemes a telefonos ügyfélszolgálaton próbálkozni. Mivel ott hangfelvétel készül a beszélgetésről, óvatosan nyilatkoznak a call centeresek és általában az a tapasztalat, hogy jobban képben is vannak pont emiatt. Vagy ha véletlenül nincsenek, akkor tudnak olyat kapcsolni, aki tud válaszolni a kérdéseidre.
2020. okt. 13. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Sztem is adminisztrációs hiba, nagyon nagy káosz volt tavasszal, nekünk 3 hónapig nem vonták a törlesztőt, hiába kértük, hogy vonják. Simán lehet nálad is az, hogy a rendszerük szerint éltél a moratóriummal, valójában pedig levonták. A szerződés mellett vidd magaddal a szamlakivonatokat is, bár tényleg látniuk kellene, hogy mizu van..
2020. okt. 13. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!