Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Bankkártya aktiválása után...

Bankkártya aktiválása után van időkorlát, még nem tudok fizetni?

Figyelt kérdés
Ma jött meg a bankkártyám, beaktiváltam és megpróbáltam Steam-en megvenni egy játékot, de a fizetés jóváhagyása után hibát dobott ki. A bankkártya aktiválása után van időkorlát még nem tudok fizetni? Tudom hülye kérdés, de a bankkártyában van valami érzékelő, ami azt érzékeli, hogy alá van e írva? Illetve kötelező aláírni a bankkártyát?
2023. júl. 6. 00:59
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Maximum pár perc, amíg átfut az aktiválás a rendszereken, de ez sem jellemző.



Ha nem tudtál fizetni, annak más oka is lehet, kezd ott, hogy megnézed, hogy az online vásárlási limit be van e állítva, és ha igen, akkor mekkorára (van bank, aki a friss kártyákon ezt 0-ra állítja).


Az aláírni kötelező, de gyakorlatilag senki nem ellenőrzi.


A kártyában semmilyen ellenőrzés nincs erre, de a boltokban is nagyon-nagyon ritka (főleg most, az érintésmentes időkben), hogy bárki ránézzen (van több kártyám, az elmúlt 10 évben egy külföldi szállodában tagadták csak meg, hogy aláírás nélkül fizessek, soha más rá sem nézett)

2023. júl. 6. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszodat. Az volt egyébként a baj, hogy a kártya aznap érkezett meg, és én már fizetni akartam vele, de ugye nem engedte. És olyan hülye voltam, hogy nem tudtam, hogy még nincs aktiválva a kártya. A mobil alkalmazásban tudtam aktiválni a kártyát szóval a gond megoldódott.
2023. júl. 8. 01:18

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!