Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Paypal kártya megerősítés...

Paypal kártya megerősítés probléma. Nem kaptam kódot. Mit csináljak?

Figyelt kérdés

Megcsináltam a kártya erősítést kétszer is, de egyszer sem kaptam meg a 4 jegyű kódot. A pénzt levették.

Mit csináljak?



2014. máj. 23. 09:01
1 2
 1/11 reptoid ***** válasza:

Megvárod a hóvégi összesítőt, abban benne lesz.

Ha van netbankod, akkor de így lesz jó pár nap vagy akár egy hét is.

2014. máj. 23. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 reptoid ***** válasza:
*akkor ott megláthatod hamarabb
2014. máj. 23. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Felmentem a netbankomra de csak az látom hogy 800ftal kevesebb összeg van rajta. Az aktivitásnál semmi nyoma nincs.
2014. máj. 23. 09:12
 4/11 reptoid ***** válasza:
Majd lesz, idő kell a könyveléshez.
2014. máj. 23. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Rendben akkor várok tovább. De ennek lassan 24 órája. Köszönöm a választ!
2014. máj. 23. 09:24
 6/11 reptoid ***** válasza:
Nem véletlenül mondtam, hogy napokba, de akár hetekbe is kerülhet.
2014. máj. 23. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nem tudom, ti melyik banknál vagytok (sztem OTP) de az én bankomnál ez a kód megerősítés 1 percen belül megvolt. A Paypal accountban megnyomtam a 400 forintos terhelést megerősítő gombot, egy másik ablakban frissítettem a netbankos felületet, megnéztem a kártyatörténetet, ahol a tranzakciók között felbukkant a 400 forint, annak rámentem a részleteire, ahol a közleményben ott volt, hogy PP 1234 CODE (nyilván nem 1234, csak példa volt) aztán ezt a számot beírtam a Paypal accounot megfelelő rovatába, és máris sikeresen véget ért az ellenőrzés. Azt a bizonyos 400 forintot még aznap jóváírták a Paypal egyenlegen, ezáltal felhasználható és nem vész el. Tehát bank- és kártyafüggő, hogy milyen gördülékenyen megy ez.
2014. máj. 23. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Nálam is egyből megjött a megerősítő sms, viszont a kód nem fért bele, ezért fel kellett hívjam a bankot (erste)...
2014. máj. 23. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
K&Hnál vagyunk.
2014. máj. 23. 11:16
 10/11 Hintalow ***** válasza:

Az a baj, hogy egyrészt ugye nem mindenkinek van sms szolgáltatása, tehát ez nem általános megoldás, illetve netbank és netbank között is van különbség, van olyan bank, aminek a netes felületén egyszerűen nem látni a tranzakció részleteit, amíg le nem könyvelik.

De amúgy jól írták, a zárolt 400Ft-ok körül nézelődj, hogy van e ott vmi részletek vagy hasonló lehetőség.

2014. máj. 23. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!