Visszamenőleg nem lehet igényelni a jogosulatlanul kifizetett banki törlesztőrészlet kamatait? 4 éve járt le a lakáshitelem.

Figyelt kérdés
5 millát vettem fel,3 évig fizettem,és 3 év után tartottam 5.5 miliónál...mindegy,több ezren vagyunk igy ezzel,szóval van valami fórum,intézet,vagy honlap,ami tájékoztatást nyújt ilyen ügyekben?

2014. szept. 24. 18:21
 1/6 anonim ***** válasza:

Mivel még nincs konkrét törvény, így egyelőre sehova sem tudsz fordulni.

De azt ugye tudod hogy a tartozás növekedésének jelentős része abból származik hogy drágult a svájci frank, aminek semmi köze a bankokhoz, így az ebből fakadó tartozásod teljesen jogos?

2014. szept. 24. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Ez igaz,de ha jól tudom 100%-ban az ügyfélre ruházták a kockázati tényezőt,ami szintén nem szabályos...nem akarok vitába szállni senkivel,mert laikus vagyok,csak egyre több hír van a médiában a bankokról,és kíváncsi az ember mi lesz a vége.Nem csak a frank miatt emelkedett a hitelem,volt hogy más jogcím ürügyén jött a levél...nem emlékszem már SAJNOS.Szerintem lejárt hitellel nem foglalkoznak...mert akkor vérszemet kapna a nép.köszi!!
2014. szept. 24. 19:13
 3/6 anonim ***** válasza:
Neked semmiképpen nem volt jogosulatlan, amit fizettél. Az 5 milliónak még kevés is a félmillió kamat 3 évre.
2014. szept. 24. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Félmillió kamat szinte semmi, erre neked semmit nem fognak visszaadni , de majd egy próbát megér csak várd ki.
2014. szept. 24. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat!
2014. szept. 26. 06:53
 6/6 anonim ***** válasza:
5 év az elévülési idő, tehát te szerintem élhetsz ezzel.
2014. szept. 30. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu