PayPal hogyan szerezzem vissza a pénzem?

Figyelt kérdés

Megvettem egy szolgáltatást egy hónapja, azt gondoltam egyszeri fizetés lesz, de tegnap is levonta az összeget paypalon keresztül. Egyből próbáltam paypalon refundolni, viszont arra a kategóriára mentem, hogy "Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction."

És azt írták vissza, hogy nem történt jogosulatlan tranzakció, utána lezárták az ügyet. Ha újra akarom nyitni más kategóriával, azt írja, már le van zárva. Nem tudnám valahogy újranyitni és átrakni másik kategóriába? Tudok valahol írni supportnak? 30 ezer forintomról lenne szó... Köszi előre is.



2017. aug. 30. 14:20
 1/1 anonim ***** válasza:
A gond az, hogy tulajdonképpen nem egy tévedésről vagy hibáról van szó, hanem figyelmetlenségről. Tehát nem egyszeri szolgáltatást vettél meg, hanem feliratkoztál egy rendszeres szolgáltatásra. Ez esetben jogosult terhelés történt. Van a paypalnál kapcsolatfelvételi lehetőség ahol egyéb okra hivatkozva elmagyarázhatod mi történt, de kis esélyét látom annak, hogy vissza adják a pénzed, ha csak be nem bizonyítod, hogy a vásárlásnál a szolgáltató nem jelezte jól láthatóan és érthetően, hogy ez nem egyszeri, hanem rendszeres szolgáltatás.
2017. szept. 15. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!