Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Groupama biztosítással kapcsol...

Groupama biztosítással kapcsolatos segítség kérése (? )

Figyelt kérdés

Van egy házhitel a házunkon az édesapám nevén. A házban mi lakunk. Édesapám meghalt tavaly ősszel. Ezért én kötöttem egy biztosítást a házra, de az ügyintéző az én nevemre kötötte. Januárban az édesanyám kapott a levelet a banktól, hogy megszűnt a biztosítás a házra. Nem értettük, hiszem a biztosítónál azt mondták, hogy jó a nevemre a biztosítás, én hiába mondtam, hogy a házhitelhez kell, azt mondták jó lesz. A levél után felhívtuk a bankot, ők arról tájékoztattak minket, hogy nem megfelelő az én nevemre kötött biztosítás, olyan névre kell kötni a vagyonbiztosítást, aki benne van a házhitelben is. Na most ez ugye az édesanyám.

Így a párom, édesanyám megbízásával, elment a biztosítóhoz, kötött egy új biztosítást édesanyám nevére, a banktól kapott papírokat kitöltette az ügyintézővel és mindent szépen beküldtek a banknak ahogy kellett. A bank el is fogadta, küldött is levelet, hogy más teendő nincs.

Én közben telefonon megkérdeztem egy másik városban lévő kirendeltségen (ami szintén olyan közel van hozzánk), hogy nem e lehetne valahogy átvezetni az én nevemre korábban kötött biztosításra befizetett díjakat, az új, édesanyám nevén lévőre, amit a bank is elfogadott.

A hölgy mondta menjek be. Végül én nem tudtam bemenni, a páromat bíztam meg vele, ő úgy is ment rendezni a havi díjat, melyet ő az új, édesanyám nevére kötött biztosításra szeretett volna befizetni, ahogy ezt tette az új megkötés óta.

Azonban a hölgy őt arról tájékoztatta, hogy ne az új, édesanyám nevére kötött biztosításra fizessen be havidíjat, hanem az én régimre. Ő nem tudott mit tenni, arra fizetett be.

A hölgy mondta, hogy így most elég kavar van a rendszerben, segít elintézni a dolgokat.

Szerinte az én régi szerződésemet kellett volna átnevezni édesanyám nevére, mikor a párom elment intézkedni. De mondta, hogy most egy adatmódosító lappal ezt meg tudjuk tenni. Az újat pedig, ő azt mondja, hogy meg kell szüntetni, ehhez adott egy gépelt kérelmet. (A gépelt kérelem elég zavaros lett, hazahozta a párom, hogy az édesanyám aláírja, de még jó hogy előtte elolvastam.)

Az igazi problémám az, hogy nem értem, hogy miért az én nevemre fizettette be a díjat, miért nem az édesanyáméra. Valamint nem értem miért nem az én nevemen lévőt akarja megszüntettettni, miért az édesanyámét. Mert az édesanyámét már elfogadta a bank. Hiába próbálta mondani a párom is, hogy de hát már azt elfogadta a bank. A hölgy akkor is azt mondja hogy ezt így kell, meg hogy segít elintézni. De hát ha így fogja elintézni ahogy a kérelmet megírta, akkor nemtudom mitévő legyek. Hagyjam neki hogy csinálja és kérjek el minden papírt és írjuk meg a banknak az egész történetet és küldjünk olyan nyomtatványokat újra kitöltve az új dolgokról, vagy nem tudom mi legyen. Vagy inkább ragaszkodjak ahhoz hogy az én nevemről lévőt vezessék az az édesanyáméra és ne hagyjam magam.

(Nem értem mi van most a háttérben. Ami az én nevemre lett megkötve, azt még korábban ez a hölgy intézte, amit pedig a párom kötött meg édesanyám meghatalmazásával édesanyám nevére azt pedig egy másik közeli kirendeltségen kötötte. Nem tudom nem e azért akarja a hölgy hogy az enyém maradjon meg, mert azt ő kötötte, és akkor ő kapja a jutalékot, vagy tényleg segíteni szeretne. Valamint aggódom azért, hogy ha így intézi el mint a gépelt kérelmet, akkor valami gebasz lesz és felmondják édesanyám lakásszerződését.) Hogy legyen?


2020. márc. 14. 18:01
 1/3 anonim ***** válasza:

Erre nem egy névtelen oldalon fogsz választ kapni.

Ezt a biztosítónál KELL elintézni.


És mi lenne, ha egyszer az menne be intézkedni, aki érintett?

Ezért van az embernek szabadsága, ügyintézésre.

Én nem akarlak bántani, vagy megsérteni, de azt nem hiszem el, hogy tavaly ősz óta sem neked, sem édesanyádnak nem volt erre egy órácskája.

Ne itt várd a választ, mert valaki ír egy orbitális nagy baromságot, te elfogadod, aztán majd verheted a fejed a falba, ha jön egy nagy vihar, leviszi a tetőt, nektek meg épp nem lesz érvényes biztosításotok, mert valami vadidegen jótanácsa miatt megszüntettétek.

Nem tudom, hány éves vagy, de ha nem neked, akkor édesanyádnak lehetne ennyi esze.

Miért egy olyan embert küldtök be ügyintézni, aki nem is érti az egészet, bármit befizet, de nem azt csinálja, amit kértetek tőle?

Ha én bemennék egy szolgáltatóhoz befizetni, nekem hiába mondaná az ügyintéző, hogy másik számlára fizessek, jó lesz az úgy, biztos nem fizetnék be úgy semmit, hogy azt se tudom, miről beszél.

2020. márc. 14. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszod. Sajnos édesanyám nem tud bemenni, mert mozgáskorlátozott és nem tudtunk neki autót fogadni. Én pedig üzleti úton voltam.

De megyek én akkor személyesen és intézkedek én. Köszönöm a javaslatodat.

2020. márc. 14. 18:15
 3/3 A kérdező kommentje:

Egyébként azt megnéztem még érvényes a múlt havi befizetés az édesanyáméra, így még van időm elintézni.

A párom meg mit tegyen mégis, ha a kirendeltségen egy hivatalos, ott dolgozó személy ezt mondja neki.

Az a baj, hogy már egy hivatalos helyen sem tudja már az ember, hogy most akkor kinek higgyen.


Nem egyszer volt már olyan hogy felhívtunk egy telefonos ügyintéző vonalat és teljesen mást mondott mint bent az irodában személyesen. (más ügyben)

2020. márc. 14. 18:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!