Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Lakásbiztosítát milyen okból...

Lakásbiztosítát milyen okból mondhatja fel a biztosító?

Figyelt kérdés

Kb. 18 éve meglévő lakásbiztosításunkat igen váratlanul, minden előzmény és indoklás nélkül felmondta a biztosító. Budapesti normál környéken, méretű, állapotú lakás, rendszeresen fizetve. Decemberben 3 hetet távol voltunk, ezalatt jött a tértivevényes levél, amit így nem vettünk át, nem láttunk. Most pedig azzal szembesültünk, hogy abban elvileg indoklás nélkül felmondta a szerződést, és nem is köthetünk velük újat. Egyrészt döbbenet, el nem tudom képzelni hogy miért, bosszantó, kellemetlen és egyáltalán, hogy lehet ez.

Biztosítási ügynökök, tapasztaltak, szerintetek miért történhet ilyen?

Hogyan válasszak ezután jó lakásbiztosítót? (erről eddig azt hittem, hogy jó.. )



febr. 15. 13:19
 1/7 anonim ***** válasza:

Szia! Ez egy régebbi konstrukció lehetett.

Kérdés hogy előtte nem e jelezték hogy változtatni kellene rajta?

Volt-e mostanában nagyobb káresemény?

Azt nem értem hogy mivel indololták azt,hogy nem is köthetsz náluk újat.

Melyik biztosító?

A biztosítási törvény kimondja,hogy évfordulóra bármelyik fél indoklás nélkül felmondhatja a biztosítást.

febr. 15. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Még annyi.

Két esetben mondja fel a biztosító a lakásbiztosítást.

1. Abban az esetben ha az éves kárhányad magasabb mint a befizetett díj mértéke.

2. Abban az esetben,ha az előzetes indexálási és módosítási tájékoztatót az ügyfél írásban nem fogadja el.Ilyet abban az esetben kaphat az ügyfél,ha a szerződése módozatát kivezetik és új konstrukciót szükséges kötni,vagy ha a biztosítási díj indexálásának mértéke eltér a szerződési feltételektől.Ebben a két esetben 60 nappal az évforduló előtt küldenek egy ügyfél nyilatkozatot a változás elfogadására.Amennyiben erre az ügyfél nem reagál,úgy a szerződést évfordulóra a biztosító felmondja.

febr. 15. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Tavaly aprilisban volt utoljara kisebb egyszeru dugulaselharitas a mestervonal szolgaltatasukkal.
febr. 15. 14:38
 4/7 A kérdező kommentje:
Lehet hogy a 2.eset tortent? Nem lattuk a tertivevenyes level tartalmat. De kb 60 nappal az evfordulo elott tortent es igen a fordulo napjan szűnt meg.
febr. 15. 14:47
 5/7 anonim ***** válasza:
Akkor az volt,nem nyilatkoztatok.De egy ügyfélszolgáaton tájékoztatni tudnak arról,hogy mi volt a levélben.De minél előbb kössetek.Mindenképpen nagyobb biztosítónál.Allianz,Alfa
febr. 15. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Három ok lehet.

- régi szerződés, indexalas nélkül, erősen alulbiztositva

- díj nemfizetés miatt

- magas kárhányad

+1: emberi tévedés


Melyik biztosítónál volt?

Ha rám írsz kalkulalok valami kedvezőt ;)

febr. 16. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Generali volt, rendesen fizetve. Szerintem a fenti dolog amit a 2.válaszoló írt a 2. pontban történt- + emberi tévedés - azaz a nem reagálásunkat kb nemlegesnek vették és nem ajánlottak fel korrigálást.
febr. 16. 21:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!