Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Hogyan fizetne a biztosító?...

Lrose kérdése:

Hogyan fizetne a biztosító? (aegon)

Figyelt kérdés
Tegnapelőtt, kb a legnagyobb hidegben kilyukadt sok helyen a kazánunk, és a víz a tűztérbe folyt, majd a földet is eláztatta(egyéb kár nem jelentkezett, bár ez is bőven sokkkk).Ez a házhoz kapcsolódó külön kis részen van. Na már most elvileg a biztosító nem fizet ilyesmikért, de ugyebár nincs olyan kár amit nem térítenének meg, csak rossz kárbejelentés. Hogy jöhetnénk ki ebből pozitívan?

2012. febr. 6. 13:58
 1/5 anonim ***** válasza:

"Na már most elvileg a biztosító nem fizet ilyesmikért, de ugyebár nincs olyan kár amit nem térítenének meg, csak rossz kárbejelentés."


Ez komplett hülyeség, a biztositók ahol csak lehet, nem fizetnek, ezt meg nem tudod sehogy sem máshogy bejelenteni.


Mellékesen ha egy kazánt annyira nem tartanak karban, hogy egyszerüen szétesik (sok helyen kilyukad), akkor az eleve nem biztositási eset, hanem a saját hanyahgságod.

2012. febr. 6. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Mármint úgy értettem azt h sok helyen kilyukadt, h nem az egész kazán, hanem van az a kazetta része vagy mi és az egyiken 3-4 lyuk lett, de ez épp elég volt.Nem tudom h ez mitől, mert előtte nem volt baja.
2012. febr. 6. 14:18
 3/5 anonim válasza:
mi pár hónapja hasonlóképpen jártunk, csak nem a kazán hanem a radiátor lyukadt ki több helyen ezzel eláztatva a gyerekszobát. gyakorlatilag minden kárunkat megtérítették (csőtörésnek minősül) parketta javítása, cseréje, padlószőnyeg tisztítása. viszont a legfontosabbat a radiátort azt nem, mert a csőre kötött szerelvényeket ért kérokat nem térítik, legalábbis ezt a választ kaptuk a miértre. Uniqa biztosító egyébként, senkinek nem ajánlom, felmondjuk a szerződést és megyünk másikhoz... tanácsolni azt tudom hogy minél előbb jelentsd be a kárt, ez a legfontosabb azt hiszem 2-3 munkanap a maximum amit még elfogadnak, kiküldenek egy kárszakértőt akinek minden kárt meg kell mutatni, lefényképezi felírja, aztán elvégzi a kalkulációt és küldik a pénzt.
2012. febr. 6. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A kár észlelésétől számítva maximum 48 órán belül be kell jelenteni!!!!


Vízkárnak minősül és megfogják téríteni azokat a károkat amit a kifolyt víz okozott!

Természetesen a kazán javítását nem téríti, ahhoz semmi köze a biztosítónak!

2012. febr. 6. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 AEGON Magyarország válasza:

Tisztelt Ügyfelünk!


Mint azt a fenti hozzászóló helyesen írta, a csövekből kifolyó víz által okozott kárt lehet ez esetben téríteni.


Forduljon bizalommal hozzánk, javasoljuk, hogy hívja fel Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 06-40/204-204-es telefonszámon, ahol minden szükséges információt megkaphat a lehetőségekről. Kollégáink munkanapokon 8.00 és 18.00 – csütörtökön 8.00 és 20.00 – óra között fogadják hívását. Ettől eltérő időpontban üzenetrögzítő áll rendelkezésére, amelyen ha megadja nevét és telefonszámát, visszahívjuk Önt.


Amennyiben kárbejelentést szeretne tenni, ezt honlapunkon keresztül is megteheti a [link] oldalunkon.


Üdvözlettel,

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

2012. febr. 9. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!