Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Milyen életbiztosítás lenne...

Milyen életbiztosítás lenne számomra megfelelő?

Figyelt kérdés

Amit szeretnék:

Kb 10-15 évre szóló.

Havi ráfordítás 5000-10000 közt.

Vágyam az lenne hogy nagyjából 2millió forintot fizessen halál esetén. Nem tudom hogy vannak-e hasonlók.

És amennyiben (adja az ég)nem történik haláleset, a biztosítási időtartam lejártával a befizetett összeg kifizetésre kerülne (esetleg még kicsit több is). Nem tudom van-e ehhez hasonló.

És még egy valószínűleg nagyon buta kérdés:

Mit (mennyit) jelent az nagyjából hogy x összeg (mondjuk 1 millió)+ hozamok a kifizetés összege. Ez a hozam érdekelne hogy pontosan mit jelent, és nagyjából mennyit.

Elnézést a sok kérdésért, de még nagyon kezdő vagyok.


2012. júl. 21. 08:20
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Nekem nemrég járt le egy.

Nagyon sok termék van, ígérnek fűt-fát, aztán vagy bejön, vgay nem. Érdemes egy kalkulátorban kiszámolni.

Megbízhatónak mondható az Ing, az Aegon pl.

Két típus van, az egyiknél te választod meg a célösszeget, a másikban a havi ráfordítást, és lesz belőle, amennyi lesz, ez "lutri".


Nekünk egy utóbbi volt, a 10 év végén kb 18%-kal kevesebbet kaptunk vissza, mint amit befizettünk!!!!

S még sima banki kamatotsem kaptunk rá!

(Generali - Aranyszárny)

2012. júl. 21. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 Sovcsik Krisztián ***** válasza:
69%

5 és 10e Ft között ajánlott az Aegon, Union, Uniqa

Az Aegon olcsó Életbiztositásban, az Union olcsó költségekkel dolgozik, az Uniqa-nak pedig nagyon jó biztonságos befektetései vannak.

2012. júl. 21. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Két típus jöhet szóba: a hagyományos vegyes életbiztosítás és a unit-linked biztosítás.


Az, hogy havi 5-10E-ből kijön-e a 2 milliós haláleseti összeg (vagy esetleg több is), az a kortól, nemtől és egészségi állapottól/életmódtól/korábbi betegségektől függ.