Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Évforulóra felmondott kötelező...

Évforulóra felmondott kötelező biztosításnál pórul jártam. Mi ilyenkor a teendő? Bővebben.

Figyelt kérdés

Október 4-ig volt érvényes az előző biztosítónál a kötelező biztosításom, amit felmondtam.

Az új biztosítást figyelmetlenségből szintén október 4-től indítottam, tehát volt 1 nap átfedés, amikor mindkét biztosító részéről biztosítva volt a kocsi.

Most olvasom az új biztosító e-mail-ét, miszerint 2 biztosítónál nem lehet biztosításom, mert amikor lekérték a régi biztosítótól az adatokat, még biztosításban álltam, ezért felmondják a jelenlegi biztosításomat.

Ergo sehol nincs most biztosítva az autó. A csekket, amit küldött az új biztosító egyébként befizettem.

Mi a teendőm? Lehet még ezt korrigálni valahogy? Vagy menjek be valahova és kössek simán egy biztosítást?



2013. okt. 22. 19:54
 1/4 anonim ***** válasza:
Én ugyanezt a választ kaptam (Uniqa), pedig nálam nem volt átfedés. (Szerintem nálad sincs, mert új kötésnél az előző biztosítás évfordulóját kérdezik.) Nem biztos, hogy te csináltad a bajt és az sem, hogy nem tudják megoldani. Ilyen hibaüzenetet akkor küldenek, ha a Központi Kárnyilvántartási Rendszerből nem sikerült a lekérdezés. Mindenképp hívd fel őket és megmondják, hogy pontosan mi a probléma és mi a teendőd!
2013. okt. 24. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszi!

Uniqanál volt nálam is.

Beszéltem a régi biztosítóval is (Astra), elküldték az igazolást, hogy megszűnt náluk a biztosításom.

Tök logikátlan az egész, de mindegy... Október 4 volt az évforduló, Netrisken ezt is adtam meg és október 5-től kellett volna kötnöm az Uniqanál a biztosítást. De számomra ez még mindig logikátlan, mert az én fejemben az van, h október 4-től következő év október 3-ig tart egy időszak, ezek szerint a netriskesek is ugyanígy gondolkodtak. Abból indultam ki, h akinek év végén aktuális a biztosító váltás, náluk is január 1-től - december 31-ig tart egy időszak, nem január 1-től - január 1-ig és másodikától kell kötni az új szerződést.

Na mindegy. Elrendeztem a dolgot, beszéltem az Uniqaval is, csinálnak egy új szerződést úgy, hogy 1 nappal később indítják.

Neked sikerült megoldani?

2013. okt. 24. 09:53
 3/4 anonim ***** válasza:
Örülök, hogy ilyen jól ment, nekem még nem oldódott meg. Ma túl vagyok a 4. telefonon is, visszahívást ígért az ügyintéző, miután mélyebben utána néz a dolgoknak. Hát, ... várom.
2013. okt. 25. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Hát ez király :/
2013. okt. 25. 17:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!