Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Kihez fordulhatok, ha a...

Kihez fordulhatok, ha a biztosító nem fizet?

Figyelt kérdés
Azaz érdekes eset áll fenn hogy tavaly a parkolóban összetörték az autónkat. Mi szabályosan parkoltunk és egy parkolni szándékozó autónak neki ment egy másik másik autó és így tolta nekünk illetve méf 3 autónak a parkolni szándékozó autóst. A helyszinen betétlap, rendőri intézkedés stb. Az okozó elismerte a vétkességét. Ez november 5én történt. Azóta értestést kaptunk a biztosítotól, hogy gtk, és ennyi meg ennyi amit fizetnének. Elfogadtuk, de nem történt semmi. Többször telefonáltunk mimimum 10perc egy telefon, állítólag nwm kapták meg azokozói eset leirást mlg pedig már többször postázták.Kihez fordulhatnék fogyasztóvédelem? Mert én úgy gondolom, hogy mivel a helyszinen sem voltunk mi kérosultak vagyunk mindenképp és annak ellenére, hogy a parkolni szándékozó autós és az okozó nem jut egyezségre nekünk jár a megállapított összeg. A müszakink hamarosan lejár a kocsin ami azt jelenti, hogy annyit sem fog érni amennyit most.

2019. márc. 22. 17:41
 1/4 anonim ***** válasza:
Ügyvéd.
2019. márc. 23. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Bekelteto testulet de elotte akar irhatsz irasbeli panaszt ha nem volt es ertekezz ugyveddel is.
2019. márc. 23. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Mindenekelőtt, a biztosítót keresd. Türelemmel, akármennyire is bosszantó. Érdemes a telefonos ügyfélszolgálatot hívni elsősorban. Amennyiben, nem tudnak segíteni, jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni. Ebben az esetben, kitöltenek veled, egy panasz bejelentőt, amit 30 napon belül meg kell hogy válaszoljanak neked. MNB bírságtól való félelem miatt előveszik az ügyed.


Amennyiben ez nem vezet semmire, akkor a MABISZ, MNB felé kell fordulnod. Az kicsit hosszabb idő lehet, de jobban kijössz belőle.


u.i.: Kérlek légy türelmes a telefonba. Az ügyintéző is csak ember, segíteni akar, és nem Ő a biztosító!

2019. márc. 23. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm 3.

A telefonáláson már túl vagyok. Többször is és természetesen türelmes voltam annak ellenére hogy némelyik ügyintéző elég lekezelő volt.

MNB-nek írtam aztán ezt jeleztem nekik is e-mailben.

Közben megtudtam, hogy az elsőrendű károsult már kapott kifizetést, ami azért érdekes. Remélem mihamarabb megoldódik a dolog. Üdv

2019. márc. 24. 04:09

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!