Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit csináljak, ha a cég...

Mit csináljak, ha a cég akitől vettem valamit megszűnt, de a garancia még él, és mivel most lépett fel hiba szeretném érvényesíteni?

Figyelt kérdés

2019. júl. 26. 15:46
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Alapesetben is ha oda viszed vissza a terméket ahol vetted ők maximum felküldik a gyártó legközelebbi hivatalos szervizébe a készüléket. Ilyen esetben ezt neked kell megtenned.
2019. júl. 26. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Igen, de megszűnt a fizikai hely, a weboldal, a facebook oldal, és a telefonszámuk sem él már. Nem tudom hol keressem őket.
2019. júl. 26. 15:59
 3/4 anonim ***** válasza:

Mi szünt meg a szervíz ahova vinned kéne?

Az nem számít, ha a bolt szünt meg ahol vetted, te attól még elviheted szervízbe. Általában van egy lista hova viheted garanciálisan, ezt a használati utasítással együtt szokták adni.

2019. júl. 26. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Így van, nem a bolt javította volna amúgy sem, hanem a szakszerviz.

A szakszerviz meg a garanciajegyet fogja kérni, mindegy, hogy a Tescoban vagy a Media Marktban történt a vásárlás.

2019. júl. 26. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!